20
محل تبلیغ شما
20
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار حوادث

برو بریم »
نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

تیم تحلیلی ما می کوشد با بررسی صنایع فعال در تولید ورق گالوانیزه ، مخاطبین را بیش از پیش نسبت به این محصول پر کاربرد آشنا نماید ...

حمله وحشیانه به افسر پلیس با ساطور در آبادان! +عکس

حمله وحشیانه به افسر پلیس با ساطور در آبادان! +عکس

 

شرور قوی‌هیکل در محاصره پلیس آبادان نیز دست از قدرت‌نمایی برنداشت تا اینکه صدای شلیک‌های گلوله را شنید و تسلیم شد.

مرد خطرناک که دوبار به محاصره پلیس افتاد و چهار مأمور را زخمی کرده است جرایم سیاه زیادی در کلکسیون تبهکاری‌هایش دارد.

«جمیل» وقتی به دختری علاقه‌مند شد و در خواستگاری از وی شکست خورد، زندگی مادر و دختر را سیاه کرد تا اینکه مأموران کلانتری 15 آبادان وی را که با قدرت‌نمایی‌هایش وحشت‌آفرینی می‌کرد دستگیر کردند.

پس از زورگیری‌های زنجیره‌ای جمیل در محله‌های مختلف آبادان، پلیس در قالب تیم ویژه‌ای شناسایی و دستگیری این شرور را در دستور کار خود قرار داد.

مأموران در تجسس‌هایشان پی بردند این شرور 27 ساله در منطقه ذوالفقاری آبادان زندگی پنهانی‌ای دارد و یکی از خلافکاران و زورگیران حرفه‌ای آبادان است که بتازگی از زندان آزاد شده و باز به دنیای تبهکاران و وحشت‌آفرینان بازگشته است.

مأموران کلانتری 15 آبادان در گام بعدی مخفیگاه جمیل سیاه را شناسایی کردند و ساعت 7 صبح روز جمعه با دستور قضایی وارد مخفیگاه وی شدند.

جمیل برای پیدا کردن راه فراری به مأموران حمله کرد و در حالی که دو پلیس را زخمی کرده بود توانست محاصره را بشکند و فرار کند.

پلیس در ادامه با اقدامات اطلاعاتی به ردپایی از جمیل در منطقه بهمن 6 خیابان سده در یک گاوداری رسید و ساعت 2 بعدازظهر همان روز این گاوداری تحت محاصره ویژه قرار گرفت و مأموران زمانی که قصد داشتند

جمیل را غافلگیر و دستگیر کنند، وی متوجه حضور پلیس شد و دو مأمور دیگر را با ضربات ساطور زخمی کرد.

مأموران بناچار دست به ماشه تفنگ برده و چند تیرهوایی شلیک کردند و توانستند پس از نیم ساعت درگیری نفسگیر، جمیل که جوان قوی‌هیکلی است را دستگیر کنند.
حمله وحشیانه به افسر پلیس با ساطور در آبادان! +عکساین شرور دست‌بردار نبود و در مقر کلانتری نیز مأموران را تهدید به مرگ می‌کرد و می‌گفت اگر تعداد مأموران زیاد نبود و از تفنگ استفاده نمی‌کردند نمی‌توانستند وی را دستگیر کنند.

جمیل با جرایم عربده‌کشی، زورگیری‌های خشن، اغفال‌ زنان و دختران و کودکان و فروش موادمخدر روبه‌رو است.

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد جمیل سه ماه پیش از دختر 19 ساله‌ای در منطقه ذوالفقاری آبادان خواستگاری کرده و زمانی که مادر و دختر مورد علاقه‌اش به دلیل خلافکار بودن

وی و خانواده‌اش جواب منفی داده‌اند به در خانه آنها رفته و با گذاشتن قمه روی گردن مادر آن دختر، وی و دخترش را تهدید به مرگ کرده و هفته گذشته نیز با پرتاب بطری کوکتل مولوتف به حیاط خانه این مادر و دختر وحشت‌آفرینی کرده است.
حمله وحشیانه به افسر پلیس با ساطور در آبادان! +عکس

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد جمیل بارها به همراه تعداد زیادی از دوستانش در منطقه ذوالفقاری، جمشیدآباد و احمدآباد با چاقو و قمه زورگیری کرده و خیلی‌ها را با ساطور زخمی کرده و دار و ندارشان را به سرقت برده است.

یکی از کسانی که در دام‌های شیطانی جمیل افتاده است به شوک گفت: این مرد، خطرناک و بی‌رحم است،

او با پرداخت پول به دوستانش از آنها می‌خواست که برای من ایجاد مزاحمت کنند.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پلیس شهرستان آبادان از شهروندان خواست چنانچه از جمیل شکایتی دارند به پلیس مراجعه کنند.
حمله وحشیانه به افسر پلیس با ساطور در آبادان! +عکس

وی در پایان گفت: با هر کسی که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشد بشدت برخورد خواهیم کرد.

 

منبع : www.parsnaz.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.