67
محل تبلیغ شما
67
محل تبلیغ شما

باران کوثری

همبازی شدن محمدرضا گلزار و باران کوثری در فیلم خشکسالی و دروغ

باران کوثری که به تازگی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سینمای ایران از سی و سومین جشنواره فیلم فجر  شده سال جدید را با حضور در فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» آغاز خواهد کرد. باران کوثری پیش از این نیز یک بار دیگر در جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر برای فیلم «خون بازی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سینمای ایران شده بود.

او در دو اجرای قبلی نمایش «خشکسالی و دروغ» نیز حضور داشت که فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» نیز بر اساس اقتباس و برداشتی آزاد از همین نمایش توسط محمد یعقوبی نوشته شده است. پیش از این حضور محمدرضا گلزار و آیدا کیخایی در این پروژه قطعی شده بود. گروه تولید «خشکسالی و دروغ» این روزها مراحل پایانی پیش تولید خود را طی می کنند و طی چند روز آینده بخش زمستان و سکانس های خیابانی و عبوری مربوط به روزهای پایانی و آخر سال را فیلمبرداری خواهند کرد و در ادامه و پس از تعطیلات نوروز و با اضافه شدن چند بازیگر دیگر مرحله  جدیدی از فیلم که مربوط به فصل بهار خواهد شد را جلوی دوربین خواهند برد.

داستان این فیلم در طول یک سال روایت خواهد شد که به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی ساخته خواهد شد .

منبع : www.topnaz.com

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.