38

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکس

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکس,استنسیل یا شابلون یکی از بهترین ابزارها برای تزئین خانه است. از این ایده ها الگو بگیرید و دکوراسیون تان را بهاری کنید.

می توانید کار را با استنسیل ( شابلون ) زیباترین طرح ها بر روی دیوار آغاز کرده و تا درست کردن انواع قاب های زیبا ادامه دهید. ما در اینجا مدل های متنوعی را که خودتان می توانید انجام داده و لذت ببرید را برایتان آورده ایم .

 
استنسیل روی دیوار
می توان روی دیوارهای ساده طرح هایی با مدل های گوناگون استنسیل کرد و برای این کار در ابتدا روی سطح دیوار را کاملا رنگ خاکستری زده و سپس با کمک استنسیل طرح های برجسته ای به رنگ کم رنگ تر روی آن می اندازیم .دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکستابلوی عشق
به این راحتی می توان به مانند انواع صنایع موجود در فروشگاه های صنایع دستی یک اثر هنری به این زیبایی خلق کرد و به این منظور می توانید روی یک قاب چوبی تکه ای کاغد بچسبانید که روی آن طرح هایی از عشق نقاشی کرده باشید.دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکسقفسه های شاخه ای
می توان بالای میز کار و یا کمد لباس طبقاتی را به دیوار نصب کرده و از آن ها برای قرار دادن یکسری وسایل استفاده کرد.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکسکاغذ آبرنگی
در اینجا از کاغذهای رنگی که در دو رنگ سفید و آبی می باشند استفاده شده است و طرح هایی زیبا بر روی آن انداخته شده و در نهایت به صورت قاب به دیوار زده شده اند و هم چنین با کاغذ ،پروانه هایی را درست کرده و به صورت رشته ای باریک آنها را درآورده و آویزان کرده ایم.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکساستنسیل گل
اگر کف اتاقتان از جنس چوب می باشد ،به جای آن که روی آن یک قالیچه بیاندازید بهتر است از استنسیل گل بر روی آن استفاده کنید این کار نه تنها بسیار زیبا می شود بلکه یک ایده ی بسیار جدید هم می باشد.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکسسینی های طرح دار
سینی چوبی ساده ای را تهیه کرده و آن را با انداختن طرح هایی از پرنده و برگ ها زیبا می کنیم.ابتدا کل سطح آن را با استنسیل سبز رنگ یک دست کرده

و بعد گوشه ای از آن را به صورت یک مربع سفید در آورده و سپس داخل آن برگ ها یی زیبا با کمک استنسیل و با استفاده از رنگ های صورتی و سبز می اندازیم.و در نهایت یک پرنده ی زیبا هم به رنگ نارنجی روی آن استنسیل می کنیم.

می گذاریم تا تمامی این طرح ها کاملا خشک شود و بعد از آن روی کل کار را یک اسپری ثابت کننده ی رنگ می زنیم تا به مرور زمان بر اثر شستشو رنگ ها از بین نروند.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکسبالش پروانه ای
این بالش که در تصویر زیر می بینید در ابتدا یک بالش ساده بوده است و بعد روی آن طرحی از پروانه کشیده شده و بعد با کمک ماژیک آن را پر رنگ کرده ایم .

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکساستنسیل بر روی پادری
یکی از صنایع دستی، استنسیل پا برروی پادری هایی از جنس حصیر می باشد که بسیار مناسب برای درب ورودی می باشد .

برای این کار بهترین روش این است که از یک کفش لج دار استفاده شود  تا هنگامیکه آن را در رنگ فرو می کنید و می خواهید آن را روی یک تکه حصیری بگذارید ،طرح آن به زیبایی قابل چاپ شدن باشد .بهترین رنگ برای این کار استفاده از رنگ آبی می باشد چرا که بسیار زیبا می شود.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکسطرح های دندانه ای شکل
این طرح ها و الگوها زمانی که در مقیاس بزرگتر از اندازه ،مثلا روی دیوار انجام شود، الگوی کلاسیک و بسیار مدرنی پیدا می کند .برای ایجاد کردن یک طرح ظریف باید از الگوی تک رنگ، مانند آبی تیره و کم رنگ استفاده کرد.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکسهنر تکه دوزی
تکه دوزیهای زیبایی که بر روی این قاب های گرد انجام می شود تنها با چند بخیه ی بسیار کوچک و زیبا اتمام می یابد و دوخت هایی با این  ظرافت و زیبایی روی این وسایل که به آنها کارگاه گفته می شود انجام می گردد.

دکوراسیون جالب بهاری با شابلون های رنگی +عکس

 

 

منبع : www.parsnaz.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.