24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

عکس های کارلوس کی روش و همسرش پائولا باحجاب

آنهایی که با خصوصیات اخلاقی سرمربی تیم ملی فوتبال آشنایی دارند می دانند که او با کمتر رسانه ای مصاحبه می کند.
چند گفت و گو با برنامه نود و همچنین روزنامه خبرورزشی و خبرگزاری خبرآنلاین شاید تنها مصاحبه های مفصل کروش طی سالهای حضورش در کشورمان باشد.

کارلوس کی روش و همسرش “پائولا” باحجاب

آن زمان آقای حسین واحدی پور صاحب امتیاز و مدیر موسسه رسانه ای خبر به بنده ماموریت دادند تا با کارلوس کروش گفت و گو کنم. این مصاحبه و گفت و گو به اعتبار موسسه بزرگ رسانه ای خبر و با همراهی هوشنگ مقدس-یکی از مشاورین ارشد رییس فدراسیون فوتبال- انجام شد.

گفت و گوی ما ظهر روز پنج شنبه 26 بهمن ماه سال 91 صورت گرفت. در آن گفت و گو کروش حرفهای جالبی مطرح کرد که شنبه28 بهمن ماه در خبرگزاری خبرآنلاین و روزنامه خبر ورزشی هم منتشر شد و بخشی از آن را در ادامه این نوشتار مرور خواهیم کرد.

بهانه نوشتن این مطلب اما ماجرای جالبی بود که عصر روز انتشار مصاحبه کارلوس کریوش اتفاق افتاد…

 کارلوس کی روش و همسرش “پائولا” باحجاب

اما اصل ماجرا:

همراه مصاحبه با کی روش چند عکس از او نیز منتشر شد. در یکی از این عکسها “پائولا” همسر سرمربی تیم ملی نیز حضور داشت.

نکته اما همین جا بود”:پائولا همسر کروش”؛ عصر روز انتشار مصاحبه از فدراسیون فوتبال به بنده زنگ زدند و گفتند که کروش-او در کشورش پرتغال حضور داشت- مصاحبه شما را دیده و بسیار عصبانی شده!، دلیل عصبانیت او هم انتشار تصویر همسرش بود.

کارلوس کی روش و همسرش “پائولا” باحجاب

منشی آقای کفاشیان از ما خواست تا آن تصویری که همسر کروش در آن حضور دارد را حذف کنیم که ما نیز البته به خواسته آنها احترام گذاشتیم.

هرچند که واقعا دلیل ناراحتی آن زمان کروش-البته اگر واقعا ناراحت شده بود!- را هیچ وقت نفهمیدم زیرا از او و همسرش عکسهای مختلفی در خارج از کشور منتشر شده بود که خیلی هم با فرهنگ ما همخوانی نداشت و البته طبیعی هم بود اما این که چرا کروش مثلا نسبت به انتشار تصاویر با حجاب همسرش ناراحت بشود برایم سوال بود و هنوز هم هست.

این مهم اما در حالی بود که چون مصاحبه من با کروش در یک رستوران سنتی درشیراز انجام شد خیلی از افرادی که آنجا حضور داشتند از کروش و همسرش عکس گرفتند و به فاصله چند روز در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

 کارلوس کی روش و همسرش “پائولا” باحجاب

بگذریم…

همکار عکاسم-زهرا تهمتن- عکسهای زیادی از کارلوس کروش و همسرش گرفته بود و من می خواستم آن عکسها را در یک پست اختصاصی دیگر کار کنم؛پستی که قطعا کلیک خور و بازدید خوبی داشت. به هر حال مردم و طرفداران کروش برای اولین بار همسر او را می دیدند.

پس از تماس فدراسیون اما از این کار منصرف شدیم. هر چند که روزها بعد، چند عکس از کروش و همسرش منتشر شد اما ما عکسهای اختصاصی خود از سرمربی تیم ملی فوتبال و همسرش را منتشر نکردیم.

اوایل این هفته اما رسانه های مختلف مکتوب و سایت ها و خبرگزاری های کشور یکی دو عکس جدید از کارلوس کروش و همسرش منتشر کردند که هم بازتاب خوبی داشت و هم نشنیدیم که فدراسیون یا کروش به انتشار این عکسها اعتراضی داشته باشند.

نتیجه این شد که به یاد آن مصاحبه و آن عکسهای اختصاصی افتادیم و امروز بخشی از آن مصاحبه به همراه چند عکس از کروش و همسرش پائولا رامنتشر می کنیم؛عکسهایی که برای اولین بار در “توریسم آنلاین” منتشر می شود.

و اما حرفهای کارلوس کروش:

سفر به شیراز را همه باید تجربه کنند

شیراز واقعا شهر زیبا و قشنگی است. مکان های تاریخی آن هر بازدیدکننده ای را مسحور خود می کند.
آرامگاه حافظ و سعدی، تخت جمشید، نقش رستم، پاسارگاد و سایر نفاط دیدنی شیراز واقعا برایم جالب و جذاب بود. به تمام کسانی که تاکنون به شیراز سفر نکرده اند توصیه می کنم حتما سری به این شهر بزنند و از حضور در آن لذت ببرند.

تخت جمشید متعلق به همه دنیاست

دو منطقه تاریخی در دنیاست که نمی شود کسی اسم آن را نشنیده یا درباره اش اطلاعاتی نداشته باشد؛ یکی آتن و دیگری تخت جمشید است.

مردم دنیا باید به تخت جمشید سفر کنند. اینجا را ببینند. تجربه کنند. اینجا نماد یک فرهنگ قدیمی و متمدن است. اینجا اصالت موج می زند.

با تمام احترامی که برای فارسی های عزیز قایل هستم اعتقاد دارم آنطور که باید از این مکان ارزشمند تاریخی محافظت نشده و این بنای تاریخی جای اهمیت بیشتری دارد.

تخت جمشید تنها متعلق به شیراز و ایران نیست. این مجموعه تاریخی متعلق به کل مردم دنیاست و به همین دلیل است که این مکان تاریخی نیاز به محافظت بیشتری دارد.

در آرزوی حافظیه و سعدیه

قبل از حضور در ایران نام حافظ و سعدی را شنیده بودم. خیلی دوست داشتم در آرامگاه های این دو شاعر حضور می یافتم. این مهم طی این سفرم انجام شد.سعدیه و حافظیه جذابیت های خاص خود را دارند.

همه اروپایی ها شیراز را می شناسند

اغلب شهروندان کشورهای اروپایی با شهر شیراز آشنایی دارند. این شهر به واسطه برخورداری از شاعران مطرح و زیبایی های بی حد و حصر زبانزد مردمان کشورهای اروپایی است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که یک نوع پرتقال به نام “کاستا” اصلا از شیراز به اروپا انتقال یافته و به نوعی پیوند درختان شیراز است که در میان کشورهای اروپایی طرفداران زیادی دارد.

در اروپا برای شیراز تبلیغ می کنم

راستش آن قدر شیراز را پسندیده ام که حتما تعریف این شهر را برای دوستان اروپایی ام خواهم کرد. اصلا خودم مردم اروپا را برای سفر به این شهر تشویق می کنم.

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.