23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

۲۰۱۵۰۳۱۶۱۱۵۱۳۵_۱۶

پیشنهادهای مهدی پاکدل برای ایام نوروز + عکس

 

مهدی پاکدل معتقدست اگر مردم هزینه و امکانات لازم را دارند در تعطیلات نوروز به سفر بروند چون ایران به اندازه کل کره زمین جاهای دیدنی دارد.

مهدی پاکدل درباره نوروز امسال و اینکه معمولا مردم در این بازه زمانی به سفر می روند، گفت: ما هنرمندان به دلیل فضای کاری که داریم سفر برایمان سخت است. من هم در نوروز به دلیل اینکه اکثر شهرها شلوغ است و همچنین اینکه خودم در اکثر روزهای سال پر مشغله هستم فکر می کنم مکانی راحت و خلوت را ترجیح می دهم، مخصوصا در این زمان که تهران خلوت است و اتفاقا هوای خوبی دارد. در این شرایط شما سریعا به همه جا می رسید و من هم ترجیح می دهم دوستان و آشنایان و خواهران و برادرانم را ببینم و از این فضا لذت ببرم.

خریداری فیلم برای تماشا در نوروز 

بازیگر سریال «کیمیا» با اشاره به برنامه هایی که برای نوروز خود چیده است، یادآور شد: فیلم های بسیاری را هم انتخاب و جمع آوری و آرشیو کرده ام تا در نوروز امسال ببینم. بخشی از آنها فیلم های ایرانی هستند که به شبکه نمایش خانگی راه یافته اند و آنها را برای تماشا در نوروز خریداری کرده ام، بخشی از آنها هم آثار خارجی هستند.

ایران به اندازه کره زمین جا برای دیدن دارد

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همچنین درباره اینکه کتاب خاصی در نظرش دارد که در نوروز مطالعه کند یا خیر؟ بیان کرد: من معمولا تصمیم نمی گیرم که چه کتابی بخوانم چون مطالعه یک وظیفه است و من هرچه به دستم برسد مطالعه می کنم اما چون این روزها کمی مشغول مطالعه داستان کوتاه هستم احتمالا در همین فضا مطالعه را ادامه دهم.

بازیگر سریال «ستایش» درباره دیدارها و بازدیدهای نورزی در ایام نوروز با شوخی خانواده را اوجب واجبات عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده خیلی خوب و لذتبخش است و چون در این ایام فرصت بیشتری داریم زمان را به گونه ای تنظیم می کنیم که خانواده و دوستان را بیشتر ببینیم.

وی در پایان سخنانش درباره اینکه پیشنهادش برای اینکه مردم نوروزشان را چگونه بگذرانند و به کدام شهرها سفر کنند، گفت: من معمولا به کسی پیشنهاد نمی دهم اما تمام ایران دیدنی است و به نظرم به تعطیلات نوروز هم منحصر نمی شود و مردم اگر فرصت، هزینه و امکاناتش را داشته باشند حتما باید به سفر بروند و کل ایران به اندازه کره زمین جا برای دیدن دارد.

منبع : www.overdoz.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.