98
محل تبلیغ شما
98
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار تکنولوژی

برو بریم »
سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرما با گوشی چه می کند؟هوای بسیار سرد می تواند بر عملکرد گوشی و عمر باتری آن تأثیر قابل توجه ای بگذارد، بنابراین باید از ...

بهترین عکس‌ های منتشر شده از آیفون 6

 

آیفون شش در شرایطی فردا رونمایی می‌شود که چندین تصویر جدید که به نوعی بهترین تصاویر منتشر شده از پرچمدار جدید اپل هستند، در فضای مجازی پخش شده است.

جی اس ام آرنا نوشت: این تصاویر متعلق به آیفون شش 4.7 اینچی است که انتظار میرود فردا(سه شنبه) طی مراسمی رسمی در کالیفرنیا رونمایی شود.

این تصاویر توسط یک وبسایت چینی بنام cnBeta منتشر شده آیفون شش را به صورت نهایی و در حال روشن نشان می‌دهد. این تصاویر به تمام عکس‌های قبلی منتشر شده از این گوشی شباهت دارد.

چهره این گوشی شبیه یک آیفون 5 اس کشیده است. قاب پشتی این گوشی کاملا از جنس فلز ساخته شده و نواری که در واقع آنتن گوشی است در بالا و پایین آن کشیده است.

آیفون 6

دور دوربین آیفون شش یک لبه فلزی برجسته تعبیه شده که گفته می‌شد اپل آن را در نسخه نهایی که روانه بازار می‌شود حذف خواهد کرد ولی ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد. تا اینجا تنها ضعف طراحی آیفون شش همین حلقه فلزی دور دوربین است که مشخص نیست هدف از قرار گرفتن آن دور دوربین چه بوده زیرا بی شک باعث می‌شود که خط و خش بیشتری روی لنز دوربین ایجاد شود.

دوربین آیفون شش از دو فلش ال ای دی برخودار است.

یکی از تغییرات اصلی در طراحی آیفون شش که بیش از سایر تغییرات جلب توجه می‌کند، لبه‌های گرد و باریک‌تر بودن آن نسبت به آیفون پنج است اما بزرگ‌تر شدن سایز نمایشگر باعث شده آیفون شش بیشتر به دنیای اسمارت فون‌های امروزی نزدیک شود.

آیفون 6

گوشی به تصویر کشیده شده در این عکس‌ها نقره ای است که البته در رنگ‌های خاکستری و طلایی نیز عرضه خواهد شد.

رابط کاربری گوشی شباهت زیادی به آیفون 5S دارد ولی افزایش سایز نمایشگر فضایی را برای اضافه شدن ردیف ششم به آیکون‌های صفحه اصلی ایجاد کرده است.

آیفون شش با سیستم عامل IOS8 روانه بازار خواهد شد.

همچنین ویدئویی از آیفون شش منتشر شده که کاربر قفل نمایشگر را با استفاده از فن آوری تشخیص اثر انگشت باز می‌کند.

با نگاه به تصاویر آیفون شش میتوان دریافت که اگرچه این گوشی دارای نمایشگر 4.7 اینچی است اما همچنان می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد.

استیو جابز، بنیانگذار فقید اپل به استفاده از نمایشگرهای بزرگ در آیفون تمایلی نداشت و معتقد بود که یک گوشی هوشمند باید با یک دست به راحتی قابل استفاده باشد.

 آیفون 6

همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که آیفون 6 پردازنده بسیار قوی‌تری نسبت به آیفون 5S خواهد داشت. با توجه به احتمال سیل تقاضای آنلاین برای این گوشی در روزهای قبل از عرضه، اپل در سه ماهه چهارم امسال درآمد قابل توجهی را کسب خواهد کرد.

این شرکت پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم امسال درآمدی معادل 37 تا 40 میلیارد دلار به دست خواهد آورد که یک افزایش سه تا هفت درصدی نسبت به سال قبل خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌ها اپل از تولیدکنندگان خود خواسته که حدود 70 تا 80 میلیون دستگاه از آیفون جدید را تولید کنند. اپل عمده سود خود را از فروش آیفون به دست می‌آورد اما اخیرا با فشار روز افزونی از سوی شرکت‌های آسیایی نظیر سامسونگ و تولیدکنندگان چینی نظیر هوآوی، لنوو و زیائومی مواجه شده است.

یفون 6

شرکت زیائومی به رغم اینکه چهار سال از تاسیس آن می‌گذرد در ماه‌های گذشته به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشیهای هوشمند در جهان تبدیل شده و بیشتر محصولاتش به کپی برداری از اپل معروف هستند.

از سوی دیگر یکی دیگر از شایعات پیرامون آیفون 6 برخورداری از نمایشگر نشکن و ضدخش یاقوت کبود است البته تحلیلگران می گویند: آیفون جدید با نمایشگر یاقوت کبود امسال به دست مشتریان نخواهد رسید.

راد هال – تحلیلگر موسسه جی پی مورگان – می‌گوید: تعداد گوشیهای آیفون که با نمایشگر یاقوت کبود عرضه خواهد شد بسیار کم است یا اصلا در سال جاری تولید نخواهند شد.

وی افزود: با دو احتمال درباره آیفون شش مواجه هستیم؛ یا اپل تعداد کمی از این گوشی‌های رده بالا با نمایشگر نشکن یاقوت کبود را عرضه می‌کند یا اصلا این کار را انجام نخواهد داد.

منابع آگاه به این موضوع به رسانه‌ها اطلاع دادند که اپل قصد دارد نمایشگرهای شیشه یاقوت کبود را در هر دو مدل 4.7 و 5.5 اینچی آیفون شش به کار ببرد اما فقط در نسخه‌های گران قیمت و رده بالا.

 

پاسخ دهید