20
محل تبلیغ شما
20
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار حوادث

برو بریم »
نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

تیم تحلیلی ما می کوشد با بررسی صنایع فعال در تولید ورق گالوانیزه ، مخاطبین را بیش از پیش نسبت به این محصول پر کاربرد آشنا نماید ...

اخبار نهایی قربانی های روز چهارشنبه‌ سوری در کشور +عکس

آخرین اخبار از قربانی های روز چهارشنبه‌ سوری در کشور +عکس

 

مجتبی خالدی درباره آخرین جزئیات از وضعیت مصدومین و فوتی‌های چهارشنبه آخر سال در سطح کشور، گفت: تا این لحظه تعداد  مصدومان چهارشنبه سوری در کشور 421 نفر  گزارش شده است که از این تعداد 45 نفر زن و 376 نفر مرد بوده‌اند.

 

اورژانس کشور اعلام کرد: در چهارشنبه آخر سال امسال، 421 نفر مصدوم و ۳ نفر فوت شدند. همچنین حال ۴ مصدوم بسیار بدحال است و ۲۲ مورد نیز قطع عضو گزارش شده است.

 

ثبت 22 مورد قطع عضو

خالدی گفت: تا این لحظه 22 مورد قطع عضو که بیشتر مچ دست و انگشتان بوده گزارش شده است و این وضعیت در شهرهای ارومیه، کرج، رشت و تهران بیشترین مصدوم را داشته است.

 

4 مصدوم بدحال در ICU

وی ادامه داد: 4 مصدوم در بخش ICU بیمارستان‌ها بستری و وضعیت آنها بدحال است، 3 نفر از این مصدومان بدحال در تهران و یک نفر در شهر گنبد بستری هستند.

 

2مورد تخلیه چشم در حادثه چهارشنبه سوری

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: 2 مورد تخلیه چشم نیز گزارش شده که در شهر گنبد و کرج بوده است.

 

میانگین سنی مصدومان و فوتی‌های کشور

خالدی گفت: میانگین سنی مصدومان چهارشنبه‌سوری در سطح کشور 13 تا 18 سال و سن فوتی‌ها این حادثه 14 سال، 17 و 18 سال گزارش شده است..

 

3 فوتی در تهران،ورامین و کرج

وی تصریح کرد: در میان حادثه‌دیدگان چهارشنبه آخر سال سه مورد فوتی نیز گزارش شده که در شهرهای ورامین، تهران و کرج بوده است

 

دست و چشم؛بیشترین اعضای آسیب‌دیده/جوانترین و پیرترین مصدوم

سخنگوی اورژانس کشور افزود: دست و چشم بیشترین عضوی بوده که در حادثه چهارشنبه سوری امسال آسیب دیده است.

 

وی گفت: در میان حادثه‌دیدگان پسربچه 2 ساله و زن 70 ساله نیز به عنوان جوان‌ترین و پیرترین مصدومان دیده می‌شدند که گویا عابر پیاده بوده و یا به صورت غیر مستقیم در معرض حادثه قرار گرفتند.

 

خالدی همچنین هشدار داد: هنوز موادمحترقه در دست مردم وجود دارد و در نتیجه پیش بینی می شود که آمار مصدومان از این تعداد نیز بیشتر شود.

 

وی ضمن تأکید بر نظارت والدین بر فرزندان، از خانواده‌ها درخواست کرد که هرچه سریعتر موادمحترقه خود را به ایستگاههای آتش‌نشانی تحویل دهند.

 

تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در سال گذشته 441 نفر و 3 کشته بود.

 

+خبر تکمیلی

افزایش آمار فوتی‌های چهارشنبه‌سوری

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل، یک نفر دیگر نیز به آمار ۳ نفر فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه آخرسال افزوده شد و تعداد فوتی ها به ۴ نفر رسید.

 

فارس:مجتبی خالدی گفت: تا این لحظه تعداد  مصدومان چهارشنبه سوری در کشور به 480 نفر  رسیده که از این تعداد 82 نفر زن و 398 نفر مرد بوده‌اند.

منبع : www.parsnaz.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.