54
محل تبلیغ شما
54
محل تبلیغ شما

تازه های فال و طالع بینی

برو بریم »
فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

     تاریخ انتشار : 14 تیر 1394- فال روزانه متولدین فروردین ماه نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز ...

فال ماهانه, فال سال 2015

فال روز شنبه ۱ فروردین 94

متولد فروردین :
وقتی که شما در خفا به جستجو و کاوش مشغول می‌شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که احساس ضعیف بودن بکنید روش خود را عوض نمی کنید. چون شما ترجیح می دهید با مشکلاتی برخورد کنید که خیلی سریع بتوانید آنها را حل کنید. اکنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت کنید؛ فقط با وضعیت دشواری که برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار کنید.

متولد اردیبهشت :
امروز شما آنقدر در کارتان مصمم هستید که چیزهایی که دیگری به شما می گوید را نمی شنوید. کار شما هر چقدر هم که مهم باشد، باید زمانی را برای گوش دادن و توجه کردن به آنچه دیگری به شما می گوید بگذارید. خیلی مهم است که امروز جانب احتیاط را رعایت کنید. چند دقیقه وقت گذاشتن برای یک نفر دیگر و حرف های او می تواند از مشکلات پیشگیری کند و دوستی شما را پابرجا نگه دارد. امروز شما بیشتر از همیشه احساس نیاز به شریک زندگی تان می کنید. اگر بتوانید با هم حرف بزنید و در مورد دلیل احساسات خود بحث کنید، مشکل حل می شود. ولی اگر آن را نادیده بگیرید یا سخت ترش کنید، در نهایت همه چیز بدتر می شود و به جایی نمی رسید. مسئله خود را بگویید و احساسات خود را آزاد کنید.

متولد خرداد :
در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

متولد تیر :
امروز شاید یکی از آن روزهایی باشد که شما نمی دانید به کدام سو بروید. به دلیلی شما نمی توانید تصمیم گیری کنید و فقط دور خودتان می چرخید. توقف کنید و استراحت کنید. بیرون بروید و مدتی پیاده روی کنید. منتظر بمانید تا ذهنتان آزاد شود و سپس قدم مهم بعدی را بردارید. شما و شریک زندگی تان می توانید انتظار داشته باشید که روز بسیار خوب و خوشی را با هم سپری کنید. اگر رابطه شما اخیراً دچار رکود و خمودی شده بود، امروز بهترین روز برای شاد کردن روابط است. بهتر است بیرون بروید و کار ماجراجویانه ای انجام دهید که رابطه شما را پرانرژی کند و لبخند به لب هر دوی شما بیاورد.

متولد مرداد :
دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

متولد شهریور :
امروز ممکن است روز سختی برایتان باشد. حس می کنید که هیچ چیز سر جایش نیست. شاید هم شما سعی کنید چیزی باشید که نیستید. اگر هیچ چیز درست و سر جایش به نظر نمی رسد، به خودتان فشار نیاورید. بهتر است منتظر باشید تا زمانی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و بدانید که هستید و چه می کنید. در این حین، کمی چای بنوشید و هم استراحت کنید. کاهش استرس می توانید انرژی شما را برای انجام کارهای بهتر شفاف تر کند. عشق و رمانس امروز با باورهای مربوط به روابط عجین می شوند، به خصوص در روزی مثل امروز. شما در مورد انتخاب شریک زندگی احتمالی خود قوانینی برای خودتان دارید که به آنها پایبندید و شاید از آنها کاملاً آگاه نباشید. باورهای شما نوعی رابطه برای شما ایجاد می کنند که درگیر آنها می شوید و یک صحبت می تواند امروز این قضیه را روشن کند.

متولد مهر :
به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید.

متولد آبان :
امروز کارهایتان را زود انجام دهید تا زمان برای تفریح داشته باشید. با عشقتان بیرون بروید یا جایی بروید که نرفته بودید. بگذارید تخیلتان شما را به دنیای جدیدی از تفریحات ببرد. روز بسیار خوبی برای بررسی ماهیت هنری تان است و می توانید بعضی از ایده هایی که مدتی بود ذهنتان را مشغول کرده بود را بررسی کنید. امروز از ملاقات تان با عشقتان خیلی لذت می برید و انرژی امروز شما را تشویق می کند که با هم بیرون بروید و تفریح کنید. گفتگوی شما در مورد مسائل معنوی و متافیزیکی خیلی خوب پیش می رود و حرف هایتان شامل موضوع رژیم غذایی و جوانی ابدی و سلامت هم می شود. شناختن همدیگر و اطلاع یافتن از گنجینه دانش همدیگر به شما رضایت خاصی می دهد.

متولد آذر :
شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

متولد دی :
حس محافظه کارانه ای امروز وجود دارد که شما را وادار می کند جدی باشید و به کسب و کارتان برسید. این فکر بدی نیست و فضای ثابت و پایدار امروز به شما کمک می کند که رابطه خود با فرد خاصی را عمیق تر کنید. بگذارید خلاقیت شما امروز بدرخشد و سعی کنید بیشتر از حرف زدن گوش بدهید. رویاهای خود را تحقق ببخشید. امروز رمانس در مهمانی ای که در آن شرکت می کنید ممکن است مثل صاعقه شما را بزند. فرد خاصی با حس شوخ طبعی عالی وارد زندگی شما می شود و باعث می شود زمان خوب و خوش و خنده داری داشته باشید. او در مورد موضوعات دیگر هم اطلاعات دارد و شما را خیلی باسلیقه و جذاب می یابد.

متولد بهمن :
امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

متولد اسفند :
مسائل خانوادگی نقش مهمی در امروز شما بازی می کنند. از ته دلتان حرف بزنید و تمایل خود را بگویید و منظورتان را برسانید. در کل انرژی امروز شما باعث می شود که کم حرف تر بشوید. فکر نکنید که باید در حال حاضر پیشرفت های بزرگی صورت دهید. زمان های زیادی هست که می توانید از آنچه برایش کار کرده اید لذت ببرید. به صندلی تان لم بدهید و از پاداش سختکوشی خود بهره مند شوید. امروز عشق و رمانس برایتان شادی و سرخوشی زیادی می آورد. اگر به بهانه ای نیاز دارید تا بیرون بروید و خوش بگذرانید یا فشارهای روزمره را از دوشتان بردارید، امروز وقت آن است. شما و عشقتان سرگرمی و تفریح را فراموش کرده بودید و باید کاری جدی در این مورد انجام دهید. حتماً بیرون بروید و زندگی را جشن بگیرید.

منبع : www.overdoz.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.