7813
محل تبلیغ شما
7813
محل تبلیغ شما

maral

خلاصه قسمت دوم سریال مارال بابازی هزال کایا و اراس

 

خلاصه قسمت دوم سریال مارال

سرقت از فروشگاه(لونا)همه رو شوکه کرده ولی هالیس(پدرآریا دختری که مدیر فروشگاهه)به خاطر ترس از روزنامه ها به پلیس ها نمیخواد اطلاع بدهد ومارال هم قبول میکنه که مشکل را حل کند.
هالیس(نقش این کاراکترو همون وهبی مدیرامنیت تو کارادایی که مرد بازی میکنه)به مارال میگه برای جبران این خسارت باید یکی از کارکنان لونا را اخراج کنی وبهش مهلت چند ساعته میدهد.
سارپ (آراس)که دزد اصلی فروشگاه هست براش مهم نیست که چه اتفاقی میفته اما بعداز اینکه باخبر میشود مارال توسط آقا هالیس تحت فشار قرار گرفته تصمیم میگیره تا به مارال کمک کند.
علت دزدی سارپ(آراس)از مغازه انتقام از هالیس است که از یک سال پیش متوجه شده که او پدرش است..ساراپ ومارال با کمک هم متوجه میشوند هر کدام از کارکنان لونا(فروشگاه)به کار کردن در یک قسمت فروشگاه علاقه دارند واگر درست در جایگاشون قرار بگیرند هم میتونند فروش را بالا ببرند وهم برای جبران خسارت یه کاری بکنند.آقا هالیس به پسرش اویتون که در فرانسه زندگی میکند خبر میدهد تا به لونا بیاید وامور کار ها را برعهده بگیرد. اوایل کارمارال با مشکلاتی همراه می شود ولی بعدا با کمک سارپ ودوستانشان والبته مادر بزرگ مارال میتونه مشکلات را کم کم حل کند که همین باعث میشه تا هالیس بیشتر به مارال توجهش جلب شود.
اویتون(پسرهالیس)که تحت تاثیر مارال قرار گرفته تصمیم می گیرد تا به او دراداره فروشگاه کمک کند که همین باعث حسادت سارپ به مارال وحس انتقام جویی او از این پسر می شود.
دنیز همسر هالیس یه رازی دارد که سعی در پنهان کردن آن دارد که بنان دوست پسرآریا سعی دارد به آن پی ببرد.
بعد از اینکه مارال تونست با خوبی وخوشی همه مشکلات را حل کند..دنیز همسر هالیس با اخراج یکی از کارمندا به جای مارال دوباره اوضاع را به هم می ریزد.
مارال دوباره با مشکلات تنها میمونه که آریا (دختر هالیس ومدیر قبلی فروشگاه)به دیدنش میاد وبهش میگه میخواد دخترشو به دنیا بیاره ولونا(فروشگاه) یکسال دیگه به دست مارال امانت میذارد واین یعنی آغازمشکلات تازه برای مارال…

منبع : mozhganfilm6.persianblog.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.