3
محل تبلیغ شما
3
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش صورت

برو بریم »
نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای برخی افراد مشکل ساز است.این امر به ویژه صادق است ، زیرا هنگام انتخاب رنگ مناسب ، ملاحظات زیادی ...

یکی از کارهای روزانه ی شما شست و شوی صورت می باشد که البته باید کاملا درست انجام شود زیرا اشتباه انجام دادن این کار باعث آسیب رسیدن به پوستتان خواهد شد.

 

صورت

بهترین پاک کننده ی پوست برای پاک کردن آرایش و آلودگی و چربی روی پوست محصولات فوم یا همان کف مانند می باشد، زیرا این محصولات نتیجه ی بهتری می دهند و تاثیر بیشتری دارند. پس سعی کنید بجای استفاده از محصولات پاک کننده ی ساده یا سنتی از پاک کننده های فوم مانند استفاده کنید.

شست و شوی صورت با لیف حمام نیز اشتباه می باشد. زیرا لیف ها سرشار از میکروب ها و باکتری ها می باشند و باعث آلوده شدن پوست می شوند و بهترین راه برای شست و شوی صورت استفاده از نوک انگشتان می باشد و پس از شست و شوی صورت به کمک نوک انگشتان صورتتان را به کمک یک حوله ی نخی تمیز خشک کنید.

اگر از دستمال مرطوب برای پاک کردن صورتتان استفاده می کنید حتما باید پس از استفاده از دستمال مرطوب صورتتان را بشویید و پاک کردن صورت فقط با دستمال مرطوب و بدون آب کشی صورت کار اشتباهی می باشد، زیرا دستمال های مرطوب حاوی مواد نگه دارنده می باشند و این مواد به پوست آسیب می رسانند.

 

منبع : arayeshik.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.