7813
محل تبلیغ شما
7813
محل تبلیغ شما

خلاصه قسمت 7 سریال مارال
سارپ پیش مارال برگشته و مارال از این بابت خیلی خوشحاله اما نگران صحبت های شب قبل سارپه و هر چی ازش میپرسه جواب سر بالا میده . اما مارال ترجیح میده که سارپو ناراحت نکنه و کنارش باشه و به این ترتیب رابطه اونا کم کم شروع میشه.
از طرفی خبر مربوط به اویتون همه جا غوغا به پا کرده . روزنامه ها و تلوزیون در مورد خانواده هالیس فیمان و آبروریزی بزرگ صحبت میکنن . هالیس به شدت از دست اویتون عصبانیه اما دنیز احساس مسئولیت میکنه و سعی داره هالیس رو آروم کنه .
وقتی مارال به مغازه میاد و خبر مربوط ب هاویتون رو میشنوه کمی نسبت به سارپ مشکوک میشه اما نمیخواد با سوال کردن ازش اونو ناراحت کنه ، همه جا پر از خبرنگار و عکاس شده . سکوت خانواده فیمان ناشی از تایید این خبره ، از طرفی هم یامان ، کان رو به یه خونه ویلایی میبره که تا آروم شدن شرایط مخفی بشه .

جانان هم مثل مارال به سارپ مشکوکه و به هالیس هشدار میده که دشمن تو میتونه داخل لونا باشه به همین خاطر هالیس به مارال مسئولیت میده تا کنترل ها رو روی کارمندا و ورود و خروج بیشتر کنن که همین کارمندا رو دلخر میکنه .رفتار سارپ هم در همین مورد مارال رو مشکوک تر میکنه .
سارپ و مادرش با هم ملاقات میکنن و نیلوفر پولی رو که سالها پیش هالیس بهش داده به سارپ میده تا هر کاری میخواد باهاش بکنه ، مارال هم سر قرار با سارپ حاضر میشه و با نیلوفر هم آشنا میشه اما سارپ نگران این موضوعه چون میترسه مادرش اسم لونا رو بشنوه و بفهمه پسرش کجا کار میکنه . مارال و سارپ توی چایخونه با هم درد و دل میکنن و با هم از بچه گی هاشون میگن .
از طرفی یامان متوجه میشه کان از خونه فرار کرده اما بالاخره موفق میشه پیداش کنه ، هالیس هم با خانواده کان دیدار میکنه و میفهمه که کار اونا نبوده ، دنیز برای نجات خانواده یه نفرو استخدام میکنه تا راجع به کان تحقیق کنن و نتیجه این تحقیق اعتراف نامه کان در اداره پلیسه که مشخص میکنه که کان خودش قمار بازه . دنیز مدارک رو پیش جانان میبره تا اون هالیسو راضی کنه تا از مدارک علیه کان استفاده کنن ، جانان هم به شرط اینکه اون آدم راجع به سارپ هم تحقیق کنه قبول میکنه .
هالیس قبول میکنه در یک برنامه زنده از مدارک علیه کان استفاده کنه اما در آخرین لحظه برگه ها رو میزاره کنار و از پسرش به خاطر کم توجهی به اون عذر خواهی میکنه ، سارپ هم تحت تاثیر این موضوع قرار میگیره و احساساتی میشه ، در همین حین مارال میاد و به سارپ ابراز علاقه میکنه و ازش میخواد که واقعیت رو بگه ، سارپ هم بعد از بوسیدن مارال به کارش اعتراف میکنه.
پایان قسمت هفتم
این سریال تا همین قسمت 7 در ترکیه پخش شده وقسمت بعدی روز پنج شنبه پخش میشه.
 
 
 
منبع : mozhganfilm6.persianblog.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.