43
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های بارداری و زایمان

برو بریم »
7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

در روابط شما اگر احساس عاشقانه وجود داشته باشد حتما درصدد خواهید بود تا انتظارات و نیاز های شریک عاطفیتان را برطرف کنید. در این ...

 کارشناسان به خانواده‌هایی که خواهان بچه‌دار شدن هستند، توصیه می‌کنند از موادغذایی زیر برای تقویت قدرت باروری استفاده کنند.

گفتنی است، از جمله این مواد غذایی میوه آووکادو، گوجه فرنگی، روغن زیتون، آب چغندر، گردو، مارچوبه، آجیل، تخم‌مرغ،‌ انار و ماهی قزل‌آلا است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در ماهی قزل‌آلا به دلیل غنی بودن از مواد مغذی و خاصیت ضدالتهابی می‌تواند برای تقویت سیستم ایمنی، سلامت قلب، مغز و چشم مورد استفاده قرار گیرد.

میوه آووکادو نیز به دلیل دارا بودن ویتامین E می‌تواند سبب بهبود پوشش اندومتر «پوشش داخلی رحم» شده و به نگهداری از جنین و جلوگیری از بروز سقط جنین کمک کند.

چغندر نیز به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های منحصر به فرد به ویژه می‌تواند با مشکل افزایش سن و بروز ناباروری مقابله کند و پزشکان به ویژه خوردن آب چغندر را به زنان تحت درمان IVF به عنوان یک بهبودکننده عبور جریان خون به رحم برای نگه داشتن جنین توصیه اکید می‌کنند.

انار نیز می‌تواند مانع از صدمه به مغز جنین به دلیل غنی بودن از انواع ویتامین‌های C، K و اسیدفولیک شود و خوردن آن در دوران بارداری توصیه اکید می‌شود.

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.