24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

 

اخبار,اخبارورزشی,پیمان یوسفی

 

سوتی های گزارشگر فوتبال در بازی دیشب پرسپولیس

 

گزارشگر بازی دیشب لیگ قهرمانان آسیا از شبکه 3 گفت: «حالا فقط کافی است نفت تهران نبرد تا به مرحله بعدی صعود کند.»

پای گزارش هر کدام از گزارشگران تلویزیونی که بنشینید کلی نکته جالب و بامزه پیدا می‌کنید. از استاد خیابانی گرفته تا سرهنگ علیفر.

 

گزارش دیدار شب گذشته پرسپولیس هم بر عهده پیمان یوسفی بود. یوسفی یک تفاوت عمده با همه گزارشگران رسانه دارد. پیمان خان خیلی سعی می‌کند از کلمات درشت استفاده کند. کلماتی که فقط در کلیله و دمنه یافت می‌شوند و از سواد ما جایگاه به مراتب بالاتری دارند.

 

دقایقی از بازی پرسپولیس می‌گذشت که اولین جمله عجیب از دهان گزارشگر بازی بیرون آمد. یوسفی که از گل خوردن پاختاکور و صعود احتمالی نفت تهران ذوق زده شده بود، اعلام کرد: «حالا فقط کافی است نفت تهران نبرد تا به مرحله بعدی صعود کند.» البته منظور آقا پیمان این بود که شاگردان منصوریان با این نتایج حالا حتی اگر پیروز میدان نباشند هم صعود می‌کنند.

 

هنوز بازی به دقیقه دهم نرسیده بود که بابک حاتمی پا به توپ شد. همان بازیکنی که بلای جان این تیم شده است. شماره نود و نه حسابی داد هواداران پرسپولیس را در آورده است. چند امتیاز از پرسپولیس را این بازیکنی به تنهایی بر باد داد.

 

حالا گزارشگر بازی در وصف این بازیکن می‌گوید: «حاتمی بازیکنی که در نیم فصل از سایپا به پرسپولیس آمد و حالا عصای دست این تیم شده است.» حتما شوخی می‌کنید آقای یوسفی! شاید هم منظورتان بود عصای دستی سایپا شد. چون به هر حال با لباس پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا دروازه تیم خودش را باز کرد. و هم نارنجی‌پوشان از دست این بازیکن راحت شدند.

 

با زیرنویس دیدار هم زمان پرسپولیس یعنی بازی لخویا و النصر، یک بار دیگر آقا پیمان هول شد و گفت: «این دو تیم در حالی بازی کردند که به سود ما بازی کردند.» “بازی کردند. بازی کردند. بازی کردند.” یک چند تا دیگر هم از این “بازی کردند” اضافه می‌کردید استاد!

 

بازی‌های گروه دوم تمام شد. نفت تهران با وجود شکست سنگینی که خورد به مرحله بعد صعود کرد. جناب استاد عرض کردند: «بازی‌ها تمام شد. نفت نه چک زد و نه چونه. رفت مرحله بعد.» آن قسمت که نه چک زد و نه چونه ما را دقیقا نفهمیدیم استاد. می شود یک بار دیگر بفرمایید دقیقا یعنی چی؟

 

استاد سخنرانی‌هایش را با یک ضرب‌المثل جدید و ناآشنا به اتمام رساند: «از داور اصرار و از عالیشاه امتناع!!!».

 

برای این که از این برد پرسپولیس و صعود به مرحله بعد لذت بیشتری ببرید و به خوشحالی بپردازید، کافی است یک بار دیگر این بازی را از ابتدا تماشا کنید. این بار تصویر را شطرنجی کنید، رو به دیوار بنشینید و فقط صدای گزارشگر را بشنوید.

پاسخ دهید