43
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های بارداری و زایمان

برو بریم »
7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

در روابط شما اگر احساس عاشقانه وجود داشته باشد حتما درصدد خواهید بود تا انتظارات و نیاز های شریک عاطفیتان را برطرف کنید. در این ...

خانم های باردار در انتخاب کفش مناسب برای پوشیدن باید دقت کافی داشته باشند تا خطری آنان را تهدید نکند و در هنگام راه رفتن مشکلی برایشان پیش نیاید.

با ورود به 3 ماهه دوم بارداری بسیاری از خانم‌ها با عوارضی نظیر تورم و درد در ناحیه کف‌پا، مچ و قوزک پا مواجه می‌شوند. این درد که در غالب موارد به دلیل افزایش وزن دوران بارداری در مادران اتفاق می‌افتد در صورتی که کنترل نشود به مرور به زانوها و کمر نیز سرایت می‌کند.

اگرچه پیشگیری و کنترل تورم و درد ناشی از اضافه وزن در دوران بارداری چندان کار ساده‌ای نیست و در بهترین شرایطش وزن مادر به دلیل حمل جنین افزایش می‌یابد راهکارهایی برای کنترل این وضعیت وجود دارد که یکی از کاربردی‌ترین آنها انتخاب کفش مناسب بارداری است. با لاپلاس همراه باشید تا بهترین کفش را برای این دوران انتخاب کنید.

کفش کاملا تخت ممنوع!

بعضی از کفش‌ها که معمولا به کفش باله معروف هستند، کفی تخت و بسیار نازک دارند و موقع راه رفتن با آنها احساس می‌کنید کوچک‌ترین سنگریزه‌های خیابان را حس می‌کنید! این کفش‌ها شاید در حالت عادی اذیت‌تان نکنند که بعید است اما بدترین انتخاب‌های ممکن در دوران بارداری هستند بنابراین در این دوران خرید کفش ارزان و غیر استاندارد را فراموش کنید و حتما سراغ کفش‌هایی بروید که کفی مناسب، مستحکم و متناسب با قوس کف پای شما داشته باشند. فراموش نکنید انتخاب کفش نامناسب علاوه بر اینکه به پاهای‌تان آسیب می‌رساند، می‌تواند موجب کلافگی و بی‌حوصلگی شما هم شود. بهترین انتخاب را می‌توانید از میان کفش‌های طبی بارداری داشته باشید و با خیال راحت با آنها پیاده‌روی کنید.

سراغ بندی‌ها نروید

شاید در ماه‌های اول کار سختی به نظر نرسد اما بعد از ماه چهارم کم‌کم متوجه می‌شوید خم شدن و بستن بند کفش‌ها اصلا به‌راحتی سابق نیست. برای همین پیشنهاد می‌کنیم فقط 2 مدل کفش بخرید؛ کفش‌های پشت باز و کالج‌هایی که پا به راحتی درون‌شان سر می‌خورد و نیازی به خم شدن و جا باز کردن با پاشنه کش ندارند. نگران تیپ‌تان هم نباشید، آنقدر مدل‌های زیبا با این شکل و شمایل در بازار پیدا می‌شود که به آراستگی ظاهرتان کوچک‌ترین آسیبی نمی‌رسد.

صندل بپوشید

وقتی هوا گرم می‌شود بهترین انتخاب‌ها برای شما استفاده از صندل‌های جلو باز است. انتخاب این کفش‌ها در فصل‌های گرم از این جهت اهمیت دارد که به خنک ماندن پای‌ شما کمک می‌کند بنابراین اگر شما از آن دست زنانی باشید که در دوران بارداری با افزایش دمای بدن رو‌به‌رو می‌شوید، می‌توانید از این بابت آسوده باشید که با پوشیدن صندل بخشی از گرمای هوا را از خود دور می‌کنید. دقت کنید برای انتخاب صندل هم سراغ صندل‌های تخت با دست کم 2 تا 3 سانت پاشنه بروید و استانداردهای لازم را برای کفش‌تان رعایت کنید.

به پاشنه‌دارها نه بگویید

نگاه کردن به کفش‌های پاشنه بلند و رنگارنگ داخل جاکفشی و نپوشیدن‌شان سخت است! اما باید قدرت نه گفتن را در این چند ماه بیشتر از همیشه به کار بگیرید و به این کفش های براق و خوش‌رنگ نه بگویید. کفش‌هایی که پاشنه‌هایی بلندتر از حد استاندارد دارند خیلی راحت فشار روی کمرتان را مضاعف می‌کنند و می‌توانند دردهای ساده و قابل کنترل را به دردهای حاد و مزمن تبدیل کنند. بنابراین همین الان در جاکفشی را ببندید و از داشتن کفش‌های تخت و زیبای خود تا بعد از دوران بارداری لذت ببرید.

مادری با کفش‌های کتانی

شاید کتانی‌ها و کفش‌های ورزشی انتخاب‌های دوست‌داشتنی شما باشند و ترجیح بدهید در دوران بارداری باز هم از آنها استفاده کنید. در این صورت توجه داشته باشید پنجه این کفش‌ها باید کاملا آزاد و جادار باشند و در عین حال کفی مناسب و نرمی داشته باشند و در عین حال بندی نیز نباشند. بعضی از برندهای معروف کفش جدیداکفش‌هایی را با طرح کتانی طراحی کرده‌اند که تمام ویژگی‌های کفش ورزشی را دارند اما پشت‌شان باز و پوشیدن‌شان برای خانم‌های باردار راحت است.

 

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.