23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

فرهنگ > موسیقی – روزنامه ایران نوشت:

عثمان محمدپرست ملقب به عثمان خوافی از استادان برجسته و صاحب سبک موسیقی دوتار خراسان که این روزها در بیمارستان مهر مشهد بستری شده خبر از بهبود نسبی وضعیت جسمی‌اش داد.

عثمان خوافی ضمن اعلام این خبر گفت: حدود 8 روز قبل در باغم مشغول کار بودم که از هوش رفتم و پس از به هوش آمدن به کمک یک کارگر، خانواده‌ام از وضعیتم خبردار شدند و بلافاصله با دکتر بهادرخان متخصص مغز و از دوستانم تماس گرفتیم و شرایطم را تشریح کردیم که او تا زمان انتقال من به بیمارستان مصرف دو قرص را برایم تجویز کرد.

این دوتار نواز برجسته موسیقی خراسان در ادامه افزود: سپس به بیمارستان مهر مشهد منتقل شدم و تحت درمان قرار گرفتم؛ پزشکان معالجم معتقد بودند دچار یک شوک عصبی شده‌ام که شکر خدا رد کرده و به خیر گذشته است. عثمان خوافی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که حال جسمی‌ام رو به بهبود است و بسیار خوشحالم از اینکه در چنین شرایطی مورد محبت مردم هنر دوست و قدرشناس‌مان قرار گرفتم. این قدرشناسی برایم واقعاً قوت قلب است و از این همه محبتی که به من شده تشکر می‌کنم.

5757

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید