24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ساعت ۴۸۰ میلیون حسین هدایتی + عکس

ساعت حسین هدایتی دولابی به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان :

دنیای فوتبال از آن دسته حرفه هایی است که اگر کسی وارد آن شود قطعا دو حالت خواهد داشت . طرف یا از آن طرف بوم می افتد و زیرش را پول و ثروت نجات خواهد داد و یا از این طرف بوم خواهد افتاد و با یک عالمه قرض های باد آورده با خاک یکسان خواهد شد . البته ناگفته نماند که هر کس مزد زحمات خود را می خورد .

اما حسین هدایتی که از آن طرف بوم افتاده ، اکنون صاحب یکی از بزرگترین شرکت ها و باشگاه ها به نام « استیل آذین » است . وی بارها تلاش کرد تا تیم پرسپولیس را بخرد اما با خرید وی موافقت نکرده اند .

شاید داشتن خانه ی بزرگ و آن چنانی و ماشین های لوکس و گران قیمت باعث شده تا حسین هدایتی دولابی چنین پیشنهادی را برای خرید پرسپولیس بدهد .

اما از میان وسایل لوکسی که دارد می توان به ساعت او اشاره کرد که فقط قیمت ساعت مارک دارش ۱۵۰ هزار دلار است یعنی چیزی حدود ۴۸۰ میلیون تومان . مارک ساعت او « PRICE AUDEMARS PIGUET » می باشد که یکی از برند های معروف گران قیمت است .

همچنین کار تعجب برانگیز او برای خرید همه ی بلیط های تماشاچیان در بازی پرسپولیس و النصر و دادن آن به صورت مجانی به مردم به عنوان عیدی سال نو گواهی بر آن است که توان خرید پرسپولیس را دارد اما اینکه چرا با پیشنهاد وی موافقت نکرده اند ، معلوم نیست .

ساعت 480 میلیون حسین هدایتی + عکس

ساعت 480 میلیون حسین هدایتی + عکس

ساعت 480 میلیون حسین هدایتی + عکس

ساعت ۴۸۰ میلیون حسین هدایتی + عکس

 

منبع : www.behtarina.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید