16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

اخبار ,  اخبار فرهنگی , دردسرهای عظیم

دردسرهای عظیم 2 ساخته میشود

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» گفت: پایان‌بندی این سریال به نحوی صورت گرفته که بتوانیم سری دوم آن را هم بسازیم.

«مهران مهام» که به همراه «ایرج محمدی» تهیه‌کنندگی مجموعه «دردسرهای عظیم» را برعهده داشت، گفت: خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی از این مجموعه تلویزیونی گرفتیم و مردم با محبت‌های خود ما را شرمنده کردند.

وی درباره پایان‌بندی این سریال نیز توضیح داد: در حقیقت ما می‌توانستیم به چندین نحو سریال را به پایان برسانیم اما پایانی را انتخاب کردیم که بشود سری دوم این سریال را هم ساخت. گذاشتن یک کودک در ماشین لطیف یعنی ما او را با چالش‌ها و دردسرهای دیگری مواجه کرده‌ایم.

مهام در پاسخ به این سوال که پس سری دوم دردسرهای عظیم با موضوع این کودک ساخته خواهد شد؟ تصریح کرد: اگر طرح و فیلمنامه خوب و قوی به دست ما برسد حتما و قطعا سری دوم این سریال را می‌سازیم.

سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد» از شبکه سه سیما پخش می‌شد و در زمان پخش خود مخاطبان بسیاری را جذب کرد.

در این سریال مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، مریم سعادت، امیر غفارمنش، الناز حبیبی، پرستو گلستانی، اشکان اشتیاق و … ایفای نقش کردند.

پاسخ دهید