47

تازه های رازهای موفقیت

برو بریم »
7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

7 مورد از انتظارات مردان از زنان در روابط عاشقانه

در روابط شما اگر احساس عاشقانه وجود داشته باشد حتما درصدد خواهید بود تا انتظارات و نیاز های شریک عاطفیتان را برطرف کنید. در این ...

اگر مجبور به انتخاب بین خانواده خود و فرزندانتان با همسرتان شدید، حتما او را انتخاب کنید، حتی اگر می‎دانستید حق با او نیست. حداقل این کار را در جمع بکنید. اما در زمانی که فقط خودتان دو نفر بودید کار غلط یا اشتباه او را با روشی درست به او گوشزد کنید.


برای انتخاب همسر باید دنبال کسی رفت که ظرفیت ارتباط انسانی سالم را داشته باشد. در این صورت و به فرض وجود این توان و آگاهی و ظرفیت در هر دو طرف است که می توان بعد از مدتی زندگی مشترک توأم با احترام، مسئولیت پذیری، محبت ورزی، تعهد و حمایت متقابل در بالا و پایین های زندگی مشترک، شاهد جوانه زدن بذر عشق در رابطه باشیم.


به آن هایی که دوستشان دارید

بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ

سنجاقشان کرده اید به دلتان

بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان

کوتاه تر از عمر شکوفه هاست

شما بگویید،حتی اگر نشنوند…


احترام به شخصیت افراد، در وجود آنان عشق و محبت می آفریند. هدیه دادن نوعی احترام به طرف مقابل محسوب می شود و انسانی که هدیه را می گیرد بی اختیار و از روی فطرت خدادادی خویش، مهر و محبت هدیه دهنده را در دل خود جای می دهد. این نکته در روابط زناشویی از اهمیت خاصی برخوردار است و عامل مهمی در ایجاد انس و الفت و همگرایی نسبت به زن و مرد به شمار می رود.


خونه تکونی :

رسم ما ایرانی‎هاست برای استقبال از بهار و سال نو. و البته هدف ما تمیزی، دوری از آلودگی‎ها و داشتن یک زندگی پاک و سالم است اما برای خانه تکانی، نیاز نیست سلامت تکانی کنید. مطمئن باشید اصل سلامتی شماست نه خانه. قرار است خانه و لوازمش مایه آسایش و راحتی شما باشند نه سبب زحمت و بیماری


بهترین ظرف برای نگهداری ادویه ها، در درجه اول ظرف های فلزی هستند که در آن ها کاملاً بسته می شود. در درجه دوم هم ظرف های شیشه ای رنگی، مانند ظروف شیشه ای قهوه ای برای نگهداری ادویه ها مناسب هستند.


برای خریدن لوازم خرد آشپزخانه بهتر است برندهای داخلی را انتخاب کنید. این محصولات قیمعت ارزانتری دارند اما امکاناتشان تقریبا با مدل های مشابه وارداتی برابری می کند.


به 10 دلیل باید به زن بودنتان افتخار کنید

– مهربان تر بودن

– داشتن احساساتی قوی تر

– توانایی انجام چند کار به صورت همزمان

– توانایی دوباره برخاستن و جنگیدن

– توانایی حیات بخشیدن به یک انسان دیگر


یکی از معمول ترین آثار کمبود محبت در بین زوج ها، زودرنجی است. وقتی زن یا شوهری مورد محبت همسرش قرار نگیرد، تحملش در برابر سختی ها به شدت کاهش می یابد و در برابر کوچک ترین مشکلی لب به گلایه باز می کند.


بعضی از بحث ها به هیچ وجه ارزش ادامه دادن و جنگیدن را ندارند. در این موارد بهترین کار عقب نشینی است


اگر مرد از طرف شما احساس قدرت دریافت کند چیزی که از او دریافت می کنید صمیمیت است . به قدرت هایش ایمان داشته باشید و حتی ضعف هایش را در جهت تقویت توانایی هایش مثبت جلوه دهید ، او را تحقیر نکنید ، با کسی مقایسه نکنید و به او ایمان داشته باشید .


هنگام طرح مسئله با همسر خود، هرگز جمله” تو با هیچ کس نمی توانی کنار بیایی” را به کار نبرید؛ چون تنها همین جمله باعث می شود، او دیگر هیچ وقت مسئله خود را با شما در میان نگذارد.


گذشت کنید؛ مطمئنا زندگی بدون خطا نیست و هر کدام از ما دچار اشتباهاتی می شویم و با گذشت می شود زندگی شیرین تری داشت


جواب بی ادب را با سکوت،

جواب نگاه مهربان را با لبخند،

جواب لبخند را با خنده،

جواب دلمرده را با امید،

جواب منتظر را با نوید،

جواب گناه را با بخشش،

و جواب عشق چیست جز عشق؟

هیچ وقت هیچ چیز و هیچ کس را بی جواب نگذار

مطمئن باش هر جوابی بدهی ،یک روزی ، یک جوری ، یک جایی به تو باز می گردد


قضایا را تنها، از نظر خود ننگرید، بلکه گاهی خود را به جای همسرتان گذارده و ملاحظه کنیدکه چگونه نظری دارید


با تنظیم هوشمندانه ی برنامه ی روزانه، در مصرف برق صرفه جویی کنید. از تابش طبیعی نور خورشید برای گرم کردن خانه و نیز ایجاد روشنایی استفاده کنید. آفتاب مانند یک اتوی برقی شما را در خشک کردن لباس های خیس یاری خواهد کرد.


*یکنواختی در زندگی ممنوع*

نکته مهم این است که اگر شما تمام وقت‎تان را با فرزندتان سپری کنید، همسرتان نسبت به شما و زندگی مشترک‎تان دلسرد خواهد شد، پس شما باید به او نشان دهید که مانند قبل برایتان مهم و با ارزش است

 

,موفقیت در زندگی , زندگی , نکات کلیدی زندگی ,مهارتهای زندگی

 

نکات کلیدی برای موفقیت در زندگی – سری 12

نکات زیبای زندگی بهتر


بهترین هدیه مرد به همسرش “طلا” نیست ، بلکه “توجه” است و بس …

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اما اگر یک مرد، خوب به همسرش توجه کنه

متوجه می شه که همسرش “طلا” می خواد !

نخند

توجه کن …


برای این که بتوانید مدت زمان بیشتری از موز نگهداری کنید، باید آن را درون کاغذ آلومینیومی بپیچید و در یخچال بگذارید.


گاه گاه به تماشای یک فیلم یا تئاتر کمدی بروید


سن ازدواج برای هر کس یک زمان و شرایطی دارد و اگر حضور خواستگار شما منطبق با رسیدن این سن شماست سریعا پاسخ منفی ندهید. کمی فکر کنید و همسر آینده خود را به چشم یک مانع برای رسیدن به اهداف و پیشرفت‎های خود نبینید. چرا که اگر در این سن ازدواج کنید به خاطر سن کم خود حوصله بیشتری برای دو کار یعنی همسرداری و ادامه_تحصیل خواهید داشت.


یکی از نعمت هایی که به زن و شوهر داده شده است این است که باید دوستانی صمیمی با هم باشند.

اصل دوستی بر این است که دو طرف باید به احساسات و نیازهای طرف مقابل خود ارزش و احترام بگذارند. یعنی هرچه که برای تو مهم است برای من هم باشد. این رمز این است که همسرتان همیشه احساس دوست داشته شدن کند.


او را تحسین کنید. هرگز با فرض این که خودش این چیزها را می داند، از تحسین کردنش غافل نشوید. مشکلی پیش نخواهد آمد اگر بارها با خلوص نیت بگویید: دوستت دارم. گرچه احساسات بشری به قدمت نسل بشر است؛ اما کلمات همواره تازه و جوان خواهد ماند.


وظایف داخل خانه ی زنان ،

نه اهمیتش کمتر از وظایف بیرونی است

و نه اینکه زحمتش کمتر است.

شاید زحمتش بیشتر هم باشد.

او هم برای اینکه این محیط را اداره کند،به تلاش و کوشش احتیاج دارد.

چون مدیر داخل خانه زنان هستند!


خیلی از خانواده ها بواسطه دوست داشتن و اینکه می خواهند مثلا به فرزند خود کمک کنند تا یه گره ای از مشکلاتشون و باز کنند متاسفانه با دخالتهای بی جا باعث کور شدن اون گره می شوند زوجهای جوان خیلی راحت با نهایت احترام می توانند خود مانع دخالتهای دیگران در زندگی زناشویی خود شوند

منبع : ravanpezshk.akairan.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید