3
محل تبلیغ شما
3
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش صورت

برو بریم »
نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای برخی افراد مشکل ساز است.این امر به ویژه صادق است ، زیرا هنگام انتخاب رنگ مناسب ، ملاحظات زیادی ...
داشتن پوستی زیبا,روش داشتن پوستی زیبا,درخشان شدن پوست با ترفند های خانگی,درخشان شدن پوست,ترفندهای خانگی,ترفندهای خانگی پوست,نسخه های خانگی برای پوستی زیبا,پوست,پوست درخشان,پوست شاداب 

 

,داشتن پوستی زیبا, روش داشتن پوستی زیبا, درخشان شدن پوست با ترفند های خانگی,آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو، مدل ناخن

 

درخشان شدن پوست با ترفند های خانگی

 

پوست زیبا بخش مهمی از جذابیت فرد است. لوازم آرایشی متعددی را می توان برای زیباتر شدن پوست استفاده کرد. اما بهترین آن محصولات طبیعی است که پوست را هم درخشان می کند و هم آسیبی در پی ندارد.

 

معرفی نسخه های خانگی برای داشتن پوستی زیبا

 

 

1.یک عدد هلو راهمراه به پوست و گوشت آن رنده کنید و با یک قاشق عسل و یک قاشق ماست مخلوط کنید و به روی پوست خود بمالید و پس از 30 دقیقه با آب سرد بشویید ،این ماسک بهترین مرطوب کننده مناسب  تمام پوست ها می باشد.

 

 

 

2.شش قاشق چای خوری وازلین را با دو قاشق چای خوری آب لیموی تازه و دو قاشق چای خوری گلیسیرین مخلوط کنید و روزانه به  روی پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود این نسخه ی خانگی مناسب پوست های خشک می باشد و خشکی  و پوسته پوسته شدن پوست را از بین می برد.

 

 

3.برای صاف و کشیده شدن پوست یک عدد زرده ی تخم مرغ را با یک و نیم قاشق غذاخوری روغن زیتون و آبلیمو مخلوط کرده ،روزانه روی پوست خود  بمالید و به مدت 15 دقیقه روی پوست خود باقی گذاشته سپس با آب سرد بشویید  این ماسک مناسب پوست های چرب نمی باشد.

 

 

 

4.مالیدن آب پرتقال طبیعی به روی پوست  ،پوست شما را از اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

 

 

 

5.فراموش نکنید که پوست دستها و پاها نیز نیاز به مراقبت دارند ،مخلوط آبلیمو و نمک دریایی رابه روی دستها وپاهای خود بمالید وبا مسواک روی قسمت های ضخیم شده ی پوست بکشید تا از شر سلول های مرده رهایی یابید ،واگر کف پای شما ترک خورده است  مخلوط موم پارافین ذوب شده را با روغن خردل ،به مدت 2هفته هر شب کف پاهایتان بمالید و تا صبح باقی گذارید.

 

 

 

6.ماساژ آب گوجه فرنگی به روی پوست  لک های قهوه ای مایل به زرد را بسیار کم رنگ می کند.

 

 

 

7.هر ماه یک میوه ی فصل را انتخاب کنید و به روی پوست خود مالیده ،ماساز دهید ،این کار کمک بزرگی در بهبود گردش خون در قسمت پوست به شما می کند.

 

 

 

8.مالیدن خیار به روی پوست ،پوست را  سفت می کند و مخلوط آب خیار با گلیسیرین و گلاب التیام بخش پوست های آفتاب سوخته است.

 

 

 

9. مالیدن آب نارگیل  به روی پوست ،آب از دست رفته ی پوست را جبران می کند  و مواد معدنی مورد نیاز پوست را تامین می کند.

 

 

 

10.نصف فنجان بلغور جو دوسر را با نصف لیوان آب مخلوط کرده  تا به صورت خمیر در آورید و به مدت 10 دقیقه روی پوست خود بمالید این مخلوط پوست  شما را از شر سلول های مرده رها می کند و پوستتان تبدیل به پوستی بسیار شاداب می شود.

 

 

 

 

,داشتن پوستی زیبا, روش داشتن پوستی زیبا, درخشان شدن پوست با ترفند های خانگی,آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو، مدل ناخن

 

درخشان شدن پوست با ترفند های خانگی

 

 

 

ماسک هایی برای درخشان کردن پوست صورت شما

 

 

1- ماسک سیب برای پوست نرمال و خشک :

 

پوست سیب را بکنید و با یک قاشق غذاخوری خامه مخلوط کنید.این را بر روی صورت و گردن بمالید و پس از ۱۰ دقیقه با آب گرم بشوئید.

 

 

 

 

 

2- ماسک پنیر برای پوستهای چرب :

 

۴ قاشق غذاخوری پنیر را با ۱۰ میلی لیتر چایی مخلوط کرده به همراه ۱۰ میلی لیتر گلاب و ۵۰ میلی لیتر شیر و آب گرم به مدت ۳۰ دقیقه رئی پوست بمالید.سپس با آب گرم بشوئید.

 

 

 

 

 

3- ماسک زنجبیل :

 

۱ مفداری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری پودر زنجبیل مخلوط کنید. این مخلوط را ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری داخل پارچه ای تمیز قرار دهیدو بعد برای مدت ۲۰ دقیقه به پوست خود بمالید

 

 

 

4- ماسک گندم برای پوست خشک :

 

۱۰۰ گرم گندم با را روغت زیتون و اندکی خامه مخلوط کرده و برای ۱۵ دقیقه بگذارید روی پوستتان بماند

 

 

منبع : ravanpezshk.akairan.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید