6
محل تبلیغ شما
6
محل تبلیغ شما
خال های گوشتی,برداشتن خال های گوشتی به روش خانگی,برداشتن خال,برداشتن خال با سیر,برداشتن خال گوشتی,سلامت پوست- زیبایی پوست,زیبایی
,خال های گوشتی, برداشتن خال های گوشتی به روش خانگی, برداشتن خال,آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو، مدل ناخن

 

برداشتن خال های گوشتی به روش خانگی

 

 

خال ها، که در پزشکی به عنوان «Melanocytic Naecus» شناخته می شوند، دسته سلول های رنگدانه ای هستند که در لایه بیرونی از غشاء میانی پوست خودنمایی می کنند.

 

خال های گوشتی (پاپیلومای جلدی) از ترکیبی از الیاف هسته ای، سلول های چربی و سلول های عصبی تشکیل می شوند. خال ها و خال های گوشتی می توانند جلوه ی ناخوشایندی داشته باشند و در مکان های نامناسبی برویند. خوشبختانه راه های مؤثر و طبیعی بسیاری برای برداشتن خال و خال های گوشتی وجود دارند.

 

 

 

برداشتن خال های گوشتی به روش خانگی

 

 

 

برداشتن خال با نوار چسب پهن
قسمتی از پوست که خال در آن قرار دارد را کاملاً شستشو دهید. یک رول نوار چسب بردارید و یک مربع حدود ۲.۵ در ۲.۵ سانت از آن ببرید. نوار چسب را مستقیماً روی خال قرار داده و به مدت پنج تا هفت روز صبر کنید. بعد از این مدت، نوار چسب را بکنید. اگر نوار چسب به درستی کار بکند باید خال را هم بکند. در غیر این صورت، یک تکه دیگر از نوار ببرید و دوباره این روند را تکرار کنید تا اینکه خال کنده شود.

 

برداشتن خال با سیر
یک سیر را کاملاً بکوبید و آنرا روی خال قرار داده و با چسب زخم روی آن را بپوشانید. این کار را هر روز تکرار کنید و تا جایی که خال رفع شود ادامه دهید. اگر بوی سیر برای شما یا اطرافیانتان آزار دهنده است، این کار را فقط شب ها قبل از خواب انجام دهید و صبح آنرا بردارید.

 

 

,خال های گوشتی, برداشتن خال های گوشتی به روش خانگی, برداشتن خال,آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو، مدل ناخن

 

برداشتن خال های گوشتی به روش خانگی

 

 

 

ضدعفونی کردن
روی محلی که خال در آن قرار داشت ضد عفونی کننده بزنید و با چسب زخم ببندید. مواظبت از جای خال پس از رفع آن از باقی ماندن اثر خال جلوگیری می کند و همچنین باکتری هایی را که ممکن است آنجا باقی بمانند و باعث رویش مجدد خال بشوند از بین می برد.

 

برداشتن خال گوشتی با درمان انجمادی
یک پماد انجمادی مخصوص زگیل از داروخانه تهیه کنید. گرچه این دارو در اصل برای رفع زگیل طراحی شده است، می تواند برای درمان خال های برجسته نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مطابق دستور العمل روی جعبه عمل کنید. در صورتی که این کار مؤثر نبود، برای درمان انجمادی تخصصی با یک متخصص پوست صحبت کنید.

 

برداشتن خال گوشتی با نخ دندان
یک نخ دندان را به آهستگی به دور ریشه ی خال برجسته گره بزنید و آن را همانجا رها کنید. این روش بر اساس محدود کردن جریان خون در خال برجسته کار می کند. نتیجه ی نهایی، خشک شدن و افتادن خال برجسته است. برای تسریع این فرایند، می توانید از روغن کرچک یا روغن پونه کوهی نیز استفاده کنید.

 

برداشتن خال گوشتی با روغن کرچک
روغن کرچک و جوش شیرین را به گونه ای ترکیب کنید که یک خمیر غلیظ حاصل شود. خال را کاملاً با خمیر پوشش دهید و با یک چسب زخم بپوشانید. دو یا سه بار در روز این کار را تکرار کنید. روغن کرچک نوعی روغن عصاره ای است که وقتی با جوش شیرین ترکیب شود در خشک کردن خال برجسته مؤثر است و در نهایت باعث پوسته پوسته شدن و از بین رفتن آن می شود.

 

منبع : ravanpezshk.akairan.com

پاسخ دهید