20
محل تبلیغ شما
20
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار حوادث

برو بریم »
نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

تیم تحلیلی ما می کوشد با بررسی صنایع فعال در تولید ورق گالوانیزه ، مخاطبین را بیش از پیش نسبت به این محصول پر کاربرد آشنا نماید ...

یک معلم به جرم داشتن رابطه نامشروع با دانش آموز 16 ساله اش دستگیر و محاکمه شد.

این آقای معلم دبیرستانی  در نیوورک سیتی،متهم به تجاوز در اوایل امسال است و در تلاش برای بی گناه جلوه دادن خود است.

“ریچارد هووان” 33 ساله در ماه اپریل دستگیر شد، او به طور مکرر با دانش آموز 16 ساله خود در آپارتمانش در منهتن ،زمانی که همسرش در خانه نبود رابطه نامشروع بر قرار میکرد.

 رابطه بی‌شرمانه معلم با دانش‌آموزان، دور از چشم همسر

براساس گزارش پلیس این متجاوز که در طول چند ماه در تلاش برای متقاعد کردن قربانی از طریق پیامک و e-mail عاشقانه به منظور آمدن به خانه او بود که در نهایت  قربانی موافقت می‌کند برای خوردن پیتزا و تماشای فیلم به آپارتمان او برود.

پلیس در ادامه گفت: ریچارد با پیشنهادازدواج،دختر را ترقیب به داشتن رابطه جنسی کرد و این رفتار  بیشرمانه را مکررا انجام داده است.

رابطه نامشروع آنها در ماه می وقتی همسرمتهم ،خانم “مارینا بو کووسکی” پیش بینی نشده وارد خانه میشود و آنها را درموقعیت نامناسبی میبیند ،پایان می‌یابد.

قربانی توصیف می‌کند که چطور همسر “ریچارد” وقتی خیانت آنها را میبیند به طرف او حمله کرده و با خطاب کردن او به یک فاحشه خانه خراب کن او را مورد ضزب و شتم قرار داد و سپس “ریچارد” او را از دست همسر خشمگینش نجات و فراری داده است.

“ریچارد” یک معلم ریاضی در دبیرستان ریوردال در برنکس بود و با درامد سالیانه 40000 دلار که به محض اینکه مسئولین مدرسه شایعات را برعلیه او شنیدند او را اخراج کردند .

او در دادگاهی که برگزار شد ادعای بی گناهی کرد و گفت که دانش آموزش عاشق او بود و به اصرار خودش به خانه من آمده است.

او در فبئریه گذشته به 5 مورد تجاوز ،سه مورد تعرض جنسی متهم شد و محاکمه او ادامه دارد.

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید