54
محل تبلیغ شما
54
محل تبلیغ شما

تازه های فال و طالع بینی

برو بریم »
فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

     تاریخ انتشار : 14 تیر 1394- فال روزانه متولدین فروردین ماه نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز ...

 

 


فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394

 

 

 

تاریخ انتشار : 14 تیر 1394

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 تیر 1394

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز اگر اطرافیانتان تمام افتخاراتی که بهشان مغرور هستید را زیر سئوال ببرند شما خودتان هم به خودتان شک خواهید کرد! خوشبختانه شما قادر هستید ناراحتی‌ها را به سرعت فراموش کرده و مثبت بین باشید. سعی نکنید عملکردهای خود را عقلانی کنید. از منطق و دلیل تراشی کردن دست بردارید و فقط به حس ششم خود اعتماد کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 تیر 1394

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ابراز عشق کردن برایتان کار زیاد راحتی نیست، برای اینکه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی که شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش کنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با کسانی که دوستشان دارید صحبت می‌کنید، راستگو و مهربان باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 تیر 1394

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین تیر ماه

 امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 ورود ماه به ثور لذت جو ممکن است این طور نشان دهد که شما را از حمایت خرچنگ بازمی‌دارد. معمولا، شما می‌خواهید که شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید که هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می‌دهید که در خانه باشید جامعه به شما توجه کرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 تعلقات عاطفی که نسبت به شخص خاصی دارید ممکن است امروز بزرگ‌تر آن چیزی که هست به نظر برسد. اگر چه این خوب نیست که خود را به خاطرآن حساس و آسیب پذیر نشان  بدهید و و تمایلات عاشقانه خو د را با او قسمت کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید او را به خود جذب کنید. اما آن را عرضه نکنید، اول رضایت او را به دست آورید وبعد  ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین آبان ماه

 هم زمان با قرار گرفتن ماه در دومین خانه‌تان به شما توصیه می‌شود که فعالیتهایی را انجام دهید که در نهایت باعث می‌شوند شما احساس خوبی داشته باشید. اما اگر بی‌ثبات باشید، نمی‌توانید به راحتی به خودتان اطمینان پیدا کنید. با وجود اینکه شاید نتوانید احساسات خود را تغییر بدهید اما می‌توانید شیوه‌هایی را که به وسیله آنها با دیگران برخورد می‌کنید را تغییر دهید. عملکردهای مثبت نتایح بهتری را به همراه دارند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی‌های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین دی ماه

اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را دست کم نگیرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 تیر 1394

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

 امروز در حالی که ماه کامل در یازدهمین خانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی ملحق می‌شود، دوستانتان می‌توانند حسابی شما را شگفت زده کنند. مهم نیست که شما چه برنامه‌هایی برای خودتان داشته‌اید، آنها برنامه‌های شما را عوض خواهند کرد. سعی نکنید که در برابر آنها مقاومت کنید، مقاومت کردن غیر ضروری برایتان خیلی هزینه در پی خواهد داشت. در حال حاضر انعطاف پذیر بودن کلید خوشبختی شماست.

   
           

فال روزانه | فال روز یکشنبه 14 تیر 1394 5/5 2

 

منبع : namnak.com

پاسخ دهید