23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

معاون صدا و سیما بخاطر دعوت از مهمان قرآن پژوه ایرانی متولد آمریکا در برنامه ماه عسل از عوامل این برنامه قدردانی کرد.

در برنامه دیشب ماه عسل، محمد عرب 47ساله دعوت شد که از کودکی در آمریکا زندگی کرده وبراثر یک اتفاق ساده به قرآن و قرآن پژوهی روی آورد.

علی اصغر پورمحمدی در گفت وگویی ضمن بیان این که برنامه ماه عسل، با 11 سال سابقه از شبکه سوم سیما درحال پخش است، گفت: این ویژه برنامه افطار، در زمانی که من مدیر شبکه سه سیما بودم آغاز شد که از نظر محتوا، شکل و بُرد با سایر برنامه های ویژه افطار متفاوت بود. به گفته وی، ماه عسل تاکنون فراز وفرودهای متعددی را پشت سر گذاشته و پس از آزمایش و خطاهای زیادی به پختگی لازم رسیده است. پورمحمدی افزود: به همین دلیل ما از دست اندرکاران این برنامه توقع بالایی داریم و امیدواریم هرسال بر غنای آن اضافه شود.

 علی اصغر پورمحمدی

معاون سیما در ادامه به سازوکار تهیه قسمت های مختلف ماه عسل اشاره کرد وگفت: ما امسال تمام سوژه های این برنامه را قبل از اجرا بررسی کنیم اما اولین قسمت ماه عسل امسال و نیز برنامه هشتم مورد تایید ما نبود وبراساس سوژه مطرح شده تولید واجرا نشد به همین دلیل هم از جانب بینندگان وهم مدیران سازمان با اعتراضاتی روبه رو شد که ان شالله دیگر شاهد تکرار این اشتباهات نخواهیم بود. معاون سیما همچنین از موضوع برنامه دیشب ماه عسل ودعوت از قرآن پژوه ایرانی ساکن آمریکا تقدیر کرد و آن را برای جوانان وکسانی که خواهان مهاجرات به کشور های غربی هستند مفید عنوان کرد. 

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید