24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...
در فینال مسابقات کوپا آمریکا 2015، آلبی سلسته به مصاف شیلی رفت و پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه، در ضربه های پنالتی با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم ملی فوتبال شیلی، میزبان این رقابت ها شد. لیونل مسی که در این دوره از رقابت ها یک گل به ثمر رساند اما به عقیده بسیاری از کارشناسان نقش مهمی در رسیدن آرژانتین به فینال ایفا کرد. برگزار کنندگان این مسابقه ها که پس از فینال، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن این دوره برگزیده بودند، با تصمیم عجیبی از سوی مسی مواجه شدند. آنها که منتظر بودند کاپیتان آرژانتین برای دریافت جایزه اش روی سکو برود، در نهایت شگفتی دیدند که این بازیکن به سمت آنها نرفت و در نهایت هم اعلام کرد این جایزه را باید به بازیکن دیگری بدهند.
مسی

لیونل مسی پس از شکست در یک فینال دیگر به همراه آرژانتین، روزهای خوبی را سپری نمی کند. او دیگر دوست ندارد مدال نایب قهرمانی را دریافت کند و از گرفتن جایزه بهترین بازیکن تورنمنت نیز سر باز زد. مسی حرکت مشابهی را در دیدار نخست کوپا آمه ریکا مقابل پاراگوئه انجام داد. در آن دیدار آرژانتین در نیمه نخست با دو گل از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم دو بار دروازه اش باز شد تا تساوی دو بر دو، نتیجه نهایی بازی باشد. مسی که از آن تساوی هم عصبانی شده بود، از دریافت جایزه اش که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود نیز سر باز زد.

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید