91
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های بیماری ها و راه درمان

برو بریم »
جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

مقدمههزینه ارتودنسی دندان بر اساس فاکتورهای متفاوت، می تواند فرق کند. فراموش نکنید وقتی بیماری قصد انجام ارتودنسی را دارد، بر اساس میزان حرکات دندانی ...

 باکتری های گوشت خوار به چشم یک مادر جوان حمله کردند. خانم brittany williams یک مادر جوان اهل ایالات متحده در آستانه نابینا شدن قرار دارد زیرا به دلیل عدم داشتن پوشش بیمه سلامت و وجود یک صورتحساب 100 هزار دلاری که او قادر به پرداخت آن نیست توسط پزشکان از ادامه درمان کنار گذاشته شده است.

حمله باکتری های گوشتخوار

گفتنی است، این زن دو هفته پیش در یک مسابقه طناب کشی در میان گل شرکت کرده و در اثر پرت شدن میان گل ها باکتری های گوشت خوار وارد چشم او شده اند.

در عرض کمتر از 24 ساعت پس از اتمام رقابت بینایی او به شدت تحلیل رفته و تنها یک پرده سفید در مقابل چشمان خود می بیند.

بعدها این زن فهمیده است که باکتری های گوشتخوار به چشم او حمله کرده و قرنیه چشم او را از بین برده اند در ابتدا او به مدت یک هفته در بیمارستان بستری بود و 100 هزار دلار صرف هزینه های مراقبتی او شد اما پس از آن با مراجعه مجدد به پزشک، متوجه شد به دلیل عدم داشتن پوشش بیمه ای پزشکان ایالات متحده از ادامه فرآیند درمان او خودداری کرده اند.

در حال حاضر اعضای خانواده او بشدت در تلاش هستند تا پول لازم برای انجام ادامه معالجات را برای او تهیه کنند.

او در حال حاضر به دنبال پزشک جدیدی می گردد که با هزینه کمتر و با کمک درمان های دارویی بتواند مشکل او را برطرف کند تنها هزینه یک قطره چشم آنتی باکتریال 246 برای درمان التهاب و مقابله باکتری های گوشتخوار برای این مادر حدود 3 هزار دلار است و او به دلیل عدم داشتن توان مالی و پوشش بیمه ای قادر به خرید این قطره نیست.

باکتری های گوشتخوار که در محیط های زنده رشد می کنند می توانند به تمامی اجزای صورت حمله کنند و سبب مرگ سلول های آن بخش از بدن و بروز زخم و التهاب و خوردگی آن ها شوند.

درمان اثرات باقی مانده از باکتری های گوشتخوار در بدن زمان بر و پرهزینه است.

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید