20
محل تبلیغ شما
20
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار حوادث

برو بریم »
نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

تیم تحلیلی ما می کوشد با بررسی صنایع فعال در تولید ورق گالوانیزه ، مخاطبین را بیش از پیش نسبت به این محصول پر کاربرد آشنا نماید ...

در پی انتشار خبری در خصوص کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در محدوده استحفاظی شهرستان فیروزکوه و عدم واکنش دستگاه محیط زیست به این موضوع، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به توضیحات اولیه در خصوص این موضوع کرد.

نقی میرزا کریمی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندی مبنی بر وجود لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه گدوک در مجاورت محور قائم شهر- تهران ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با لاشه یک خرس قهوه ای با دست و پای بسته در حالی که از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله ساچمه زنی چهارپاره قرار گرفته بود برخورد کردند، افزود: در بررسی های مقدماتی صورت گرفته مشخص شد که لاشه این خرس توسط یک خودروی وانت از محلی دیگر به این مکان انتقال یافته است.

 مرگ دلخراش یک خرس درفیروزکوه

میرزاکریمی اظهار داشت: لاشه این خرس در مدت زمان کوتاهی به منظور انجام بررسی های بیشتر به پارک پردیسان منتقل شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از امحاء سرنخ های موجود در این خصوص، تا قبل از انتشار خبر توسط برخی رسانه ها، این اداره کل نسبت به انتشار هرگونه خبر در این راستا خودداری کرده بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به وقوع جرم و اهمیت تحقیقات مقدماتی در پرونده های قضایی تصریح کرد: از رسانه های ارتباط جمعی انتظار می رود نسبت به انتشار اخباری که منجر به مخدوش شدن روند تحقیقات و مطلع شدن متخلفان از پیگیری های ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران می شود بدون هماهنگی های لازم خودداری کنند.

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید