84
محل تبلیغ شما
84
محل تبلیغ شما

تازه های زیبایی اندام

برو بریم »
معرفی آسیب های ورزشی در شنا

معرفی آسیب های ورزشی در شنا

مقدمهورزش شنا منحصر به فرد، ترکیبی از تمرینات قدرتی اندام فوقانی و تحتانی با تمرینات قلبی عروقی در یک محیط که تحمل وزن دشوار است، ...

Nuts-Ajil

 

تحقیقی جدید نشان داد که با اضافه کردن انواع آجیل به رژیم غذاییتان می توانید با روشی ساده و ارزان (نسبت به روش های دیگر لاغری) لاغر بمانید و تناسب اندام داشته باشید.

انواع آجیل عبارتند از: بادام، آجیل برزیلی، بادام هندی، فندق، ماکادمیا (فندق استرالیایی)، گردوی آمریکایی، دانه کاج، پسته و گردو.

 

 

این تحقیق بیش از 14000 زن و مرد که آجیل مصرف می کردند مورد بررسی قرار داد، و نشان داد این افراد در مقایسه با کسانی که آجیل نمی خوردند، 25 درصد کمتر احتمال داشت چاق بمانند، و 21 درصد کمتر احتمال داشت تا سایز دور کمرشان افزایش پیدا کند.

در مجموع، مصرف آجیل با پایین آمدن شاخص توده بدن، فشار خون سیستولیک، مقاومت به انسولین، و بالا رفتن سطح لیپوپروتئین با چگالی بالا (یا کلسترول خوب) ، مرتبط بود.

اگرچه آجیل حاوی چربی و کالری است، اما چندین تحقیقی که در این زمینه انجام شده اند ، دریافتند که رژیم های غذایی غنی شده با آجیل، وزن را افزایش نمی دهند.

کارول اونیل (محقق از دانشگاه ایالتی لوئیزیانای آمریکا) می گوید: دانه های آجیل پر از پروتئین گیاهی، فیبر غذایی و اسیدهای چرب اشباع نشده سالم هستند، و شما را سیر نگه داشته و اشتها را کم می کنند.

مورین ترناس می گوید:حالا که تابستان از راه رسیده و بیشتر افراد دوست دارند بیرون از خانه باشند، آجیل از جمله تنقلات عالی و البته قابل حمل است تا به هر جایی که دوست دارید ببرید و میل کنید.

ترناس اضافه می کند: فقط 1.5 اونس آجیل (حدود یک سوم فنجان) در هر روز می تواند ویتامین ها و مواد معدنی مهم و انرژی مورد نیاز روزانه شما را تامین کند.

این تحقیق در مجله the Nutrition Journal منتشر شده است.

 

منبع : www.hidoctor.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید