24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

پیروز قربانی مدافع آبی پوش پایتخت و بهمن طهماسبی بازیکن اسبق استقلال که فصل گذشته نیز در تیم نساجی مازندران در لیگ دسته اول بازی می کرد ، خداحافظی از فوتبال شان را اعلام کردند.

پیروز قربانی فصل گذشته شاگرد صمد مرفاوی در صبای قم بود، اما در طول لیگ چهاردهم به دلیل مشکلات مالی از این تیم کنار گذاشته شد اما در نهایت به این تیم بازگشت.

کاپیتان اسبق آبی پوشان و زننده دیرترین گل داربی پایتخت در این باره گفت: از چند ماه پیش تصمیم به این کار گرفته بودم. تصمیم دارم که حدود شش ماهی دور از فو تبا ل باشم، بعد از آن تصمیم بگیرم اما شاید کلا به فو تبا ل باز نگشتم.ﻭﯼ در جوانی ﺑﺎ نمایش ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﺩﺭ ﺭﺩﻩ ﭘﺎﯾﻪ، ﺭﻭﻟﻨﺪ ﮐﺦ ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 81 ﺭﺍ مجاب به انتخاب خودش کرد ﻭ توانست ﺑﻪ ﺗﯿﻢ ﺑﺰﺭﮔﺴﺎﻻﻥ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﻮﺩ.

پیروز قربانی

ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ، قربانی ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻣﯿﺮ ﻗﻠﻌﻪ ﻧﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﺳﻤﺖ ﺳﺮﻣﺮﺑﯿﮕﺮﯼ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺩﺭ ﺁﻏﺎﺯ ﻓﺼﻞ 83_82، به ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﺛﺎﺑﺘﯽ ﺩﺭ ﺧﻂ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ رسید.ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻓﺼﻞ ﻫﺎﯼ 85_84 ﻭ 88_87 ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫ ﻬﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩ.

وی همچنین ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ 87_86 ﻫﻢ ﺑﺎ ﺁﺑﯽ ﭘﻮﺷﺎﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺎﻻﺭ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﺍﺗﺶ ﺍﻓﺰﻭﺩ.کاپیتان اسبق آبی پوشان ﮐﻪ ﺩﺭ ﻓﺼﻞ 88_87 ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﺎﺯﻭﺑﻨﺪ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺑﺎﺯﻭ ﻣﯽ ﺑﺴﺖ، ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻓﺼﻞ ﺭﺍﻫﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﺲ ﮐﺮﻣﺎﻥ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﯾﭙﺎ، بازی در ﺭﺍﻩ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺻﺒﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩ.

بهمن طهماسبی

بهمن طهماسبی متولد 1359  و از بازیکنان سابق تین استقلال است که با زدن 13 گل به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران از این نظر رکوردار محسوب می شود.مهاجم کهنه کاری که سابقه ی بازی در ایرسوتر، استقلال، فجر، پیکان، پگاه، سپاهان، نفت تهران، آلومینیوم، صبا، پدیده و مس را در کارنامه دارد. او با زدن 13 گل به پرسپولیس از این نظر رکوردار محسوب می شود. طهماسبی در نیم فصل دوم مسابقات سال گذشته به نساجی پیوست و در چهارمین بازی خود برای این تیم دچار مصدومیت شدیدی شد و چندین هفته از فوتبال دور بود.

اما این خداحافظی پایان کار طهماسبی با نساجی نبوده است. صادق درودگر پس از اطلاع از خداحافظی طهماسبی از فوتبال، تصمیم گرفت که این بازیکن از این پس در کنار فریدون فضلی به عنوان دستیاران ایرانی در کنار پائولو آلوس فعالیت کنند و بلافاصله با طهماسبی قرارداد امضا کرد.

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید