23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

 سامی یوسف دو روز قبل کنسرتی را در شهر ناصره در فلسطین اشغالی برگزار کرد که 60 درصد ساکنان آن را فلسطینی ها تشکیل می دهند.

کنسرت سامی یوسف در اسرائیل!

وی در پیامی بعد از این کنسرت می‌گوید:”برادران و خواهران عزیز من در شهر ناصره و همه فلسطینی‌ها، از شما برای اینکه به من اجازه دادید مدت کوتاهی را با شما بگذارنم بسیار ممنونم. دیدن این شهر بسیار زیبا برای من شگفت‌انگیز بود و امیدوارم که روزی دنیا بتواند آن چیزی که من از سرزمین زیبا شما و مردمش دیدم را ببینند. چیزهای زیادی وجود دارد می‌توان از شما یاد گرفت.

بعضا من اینچنین انرژی، عشق و روح جمعی و هم‌سازی دینی را مشاهده می‌کنم. اروپا و بسیاری از دنیا می‌توانند چیزهایی را از شما یاد بگیرند. من باید از شهرداری برای دعوتم و نمایش فراوان دوستی و عشق تشکر کنم. تا بار دیگر، من شما را به خدا می‌سپارم و دعا می‌کنم. همدیگر را به زودی با عشق و دعا می‌بینیم.”

گفتنی است؛این کنسرت به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد و سامی یوسف در جریان آن چفیه ای روی گردن خود انداخته بود و در پایان نیز در پیامی از ساکنان این شهر تشکر کرد.
باجود اینکه تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی از این اقدام سامی یوسف استقبال کردند و انداختن چفیه را یک نوع اعتراض زیرکانه در نوع خود به رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند اما عده ای دیگر از اینکه، وی دعوت شهرداری رژیم غاصب اسرائیل در شهر ناصره را پذیرفت و در این شهر اشغال شده توسط صهیونیستها کنسرت برگزار کرد، به شدت انتقاد کردند.

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید