20
محل تبلیغ شما
20
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار حوادث

برو بریم »
نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

نگاهی به محصول گالوانیزه و تولید کنندگان آن در ایران

تیم تحلیلی ما می کوشد با بررسی صنایع فعال در تولید ورق گالوانیزه ، مخاطبین را بیش از پیش نسبت به این محصول پر کاربرد آشنا نماید ...

ساعت 5/3 بعدازظهر سه شنبه 2 تیرماه سال جاری هنگامی که شیفت کشیک سرباز وظیفه یعقوب حبیبی تمام شد در مسیر بازگشت به سوی خانه ، قربانی سرنوشت شومی شد. این پسر سرباز سوار بر موتور با سرعت زیاد داخل آزاد راه  ساوه شد که ناگهان کنترل آن را از دست داد و محکم به زمین خورد و سرش به لبه جدول اتوبان اصابت کرد.

یعقوب حبیبی
خودروهای گذری وقتی صحنه برخورد جوان موتورسوار به زمین را دیدند سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفتند بعد از رسیدن اورژانس و معاینه اولیه، تکنیسین ها مرگ وی را تأیید کردند و جسد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی انتقال یافت.

پسر عموی داغدار یعقوب گفت: یعقوب 20 ساله و جوان آرامی بود که چند ماه بیشتر از خدمت سرباز ی او نمانده بود و در دانشکده افسری جاده لویزان خدمت می کرد. وی افزود:  روز حادثه خانواده عمویم با ما تماس گرفتند و گفتند یعقوب با موتور تصادف کرده است، وقتی به خانه عمویم رفتیم و علت تصادف را پرسیدیم طبق گفته مأموران پلیس وقتی از پادگان به سمت رباط کریم محل زندگیشان می آمده به علت سرعت بالا زمین می خورد و سرش با جدول های کنار اتوبان برخورد کرده و به علت شدت ضربه در دم جان خود را از دست داده است.

 

منبع : namnak.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید