67
محل تبلیغ شما
67
محل تبلیغ شما

رزیتا غفاری در خصوص عزاداری شب قدر خاطر نشان کرد: هر دو صورت قشنگ است هم زمانی که در غربت بودم تنهایی را تجربه کردم و هم وقتی که در جمع داشته باشی حال و هوای دیگری دارد.

عکس جدید رزیتا غفاری و دخترش تارا

رزیتا غفاری بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگویی؛ در خصوص سریال های مناسبتی گفت: نمی توانیم منکر تاثیر رسانه باشیم زیرا آثاری که تولید می شود تاثیر خودش را برای مخاطبان دارد. البته آثار باید درست ساخته شوند به عنوان مثال سریال هایی که در مورد شب های خاصی هستند باید مرتبط با حال و هوای همان مناسبت تولید شود. خوشبختانه در این چندسال اخیر این اتفاق رخ داده است و سریال ها دور از مضمون ماه رمضان و شب قدر نیستند.

وی در خصوص رسالت هنرمندان عنوان کرد: من به عنوان هنرمند نباید فقط به حضور در سریال های مناسبتی یا سریال های ماه رمضان اکتفا کنم همان طور که حضور هنرمندان در فضای مجازی متداول شده است می تواند زمینه ای برای تبلیغ شب های عزیزی مثل قدر باشد و تاثیر خود را مثل تلویزیون برای جوانان بگذارد.

غفاری عنوان کرد: به عنوان فرد مسلمان در کشورم وظیفه تبلیغ دین خودم را دارم و در صورتی که به من پیشنهاد حضور در سریال مناسبتی شود، به طور حتم قبول می کنم.

وی در خصوص عزاداری شب قدر خاطر نشان کرد: هر دو صورت قشنگ است هم زمانی که در غربت بودم تنهایی را تجربه کردم و هم وقتی که فرصت حضور را در جمع داشته باشی حال و هوای دیگری دارد در این شب ها ترجیح دادم، در خلوت خودم باشم.

 

منبع : biografiaka.akairan.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید