98
محل تبلیغ شما
98
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار تکنولوژی

برو بریم »
سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرمای شدید با گوشی چه می کند؟

سرما با گوشی چه می کند؟هوای بسیار سرد می تواند بر عملکرد گوشی و عمر باتری آن تأثیر قابل توجه ای بگذارد، بنابراین باید از ...
,خواندنی ها و دیدنی ها، مطالب خواندنی، جملات زیبا، مطالب خواندنی و جالب، سخن بزرگان

شرکت اپل همواره لوگوی آی تیونز خود را تغییر داده است و ظاهرا هنوز نتوانسته است طرحی را پیدا کند که این شرکت را کاملا راضی کند. البته اپل در این مسئله کاملا محق است زیرا آی تیونز یکی از محبوب ترین نرم افزارهای جهان است – دروازه ای به بازار انقلابی موسیقی و برنامه های اپل و جایی که بیشتر فایل های رسانه ای به انواع دستگاه های ساخت اپل منتقل می شوند.
 ظاهرا به همین دلیل است که شرکت اپل هر چند هفته از لوگوی این بخش خسته شده و طرحی جدید را برای نشان دادن سرزندگی شرکت استفاده می کند اما طرح جدیدی که قرار است پاییز امسال با نسخه OS X EI ارائه شود شاید عجیب ترین اما در عین حال مناسب ترین لوگوی طراحی شده تا به حال باشد.

,خواندنی ها و دیدنی ها، مطالب خواندنی، جملات زیبا، مطالب خواندنی و جالب، سخن بزرگان

این لوگوی جدید از طراحی های قدیمی اپل به عنوان مبنا استفاده کرده، اما پس زمینه قرمز روشن آن با رگه هایی از آبی نرم، بنفش، و قرمز جایگزین شده و روی آن یک نت موسیقی سفید طراحی شده است. تصور ابتدایی پس از مشاهده لوگوی جدید آن بود که اپل روند قدیمی استفاده زیاد از رنگ های مختلف را کاملا کنار گذاشته است، اما توماس ریکر، سردبیر مجله ورج خیلی زود متوجه شد که در لوگوی جدید نیز از سه رنگ پایینی همان لوگوی قدیمی استفاده شده، اما رنگ آنها را کمی کمرنگ تر کرده است و در ادامه همان طراحی های یک دهه گذشته خود به استفاده از رنگ های مختلف ادامه داده است. ظاهرا این لوگو نیز ادامه تلاش های اپل در حرکت به سمت عقلانیت و البته ایجاد وفاداری در میان هوادارانش است.

مترجم: علی جعفری

 

منبع : fun.akairan.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید