37
محل تبلیغ شما
37
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار مد و ستاره ها

برو بریم »
نکات مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

نکات مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

خرید یک کت و شلوار جدید زمانی که نمی دانید به دنبال چه هستید می تواند گیج کننده باشد.تصمیمات زیادی درگیر است و مواد، رنگ، ...
نیکی هیلتون و لباس عروس رویایی اش +عکس نیکی هیلتون,لباس عروس,رویایی

نیکی هیلتون (متولد ۵ اکتبر ۱۹۸۳) مدل و طراح مد آمریکایی و یکی از نتیجه های کنراد هیلتون، بنیانگذار هتل های زنجیره ای هیلتون و خواهر پاریس هیلتون هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی است. وی در نیویورک متولد و در لس آنجلس بزرگ شد. او در سال ۲۰۰۴ میلادی اولین خط تولید لباس متعلق به خود را راه اندازی کرد. وی همچنین طراحی کیف دستی برای شرکت ژاپنی سامانتا تاواسا را بر عهده داشت.

هنگامی که او در ماه اوت 2014 با «James Rothschild» نامزد کرد، از همان زمان می دانست که برای جشن عروسی خود چه لباسی می خواهد به تن کند. او چند روز قبل از مراسم عروسی اش که در 10 جولای بر پا شد، در مصاحبه ای تلفنی از لندن گفت: «من از همان بچگی دوست داشتم ولنتینو طراح لباس عروس ام باشد. ظرافت طرح های آن بی نظیر است و هیچ گاه از مد نمی افتد. من فکر نمی کنم هیچ طراح لباس دیگری مانند او باشد.» 
,نیکی هیلتون و لباس عروس رویایی اش +عکس نیکی هیلتون,لباس عروس,رویایی,اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها

 

طراحان لباس به مدت 6 ماه روی لباس نیکی هیلتون کار کردند تا لباس رویایی او را آماده کنند. او می گوید: «من به مدت 10 سال، تمام مدل های لباس عروس ولنتینو را با جزییات تمام مشاهده و از تمام چیزهای مورد علاقه ام مانند مدل آستین، یقه بلند و… یادداشت برداری کردم و انتخاب من در نهایت لباس عروسی بلند گیپوردار و تزیین شده با کریستال با دنباله ای حدود 3 متر بود. طراحی کفش ام نیز متعلق به « Christian Louboutin » است که روی آن نام «Mrs. Rothschild » حک شده است.»
,نیکی هیلتون و لباس عروس رویایی اش +عکس نیکی هیلتون,لباس عروس,رویایی,اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها
در اینجا تصاویری از نیکی هیلتون در حال آماده شدن و لباس عروس رویایی او را در باشکوه ترین روز زندگی اش، برایتان آورده ایم.

 

منبع : biografiaka.akairan.com

پاسخ دهید