37
محل تبلیغ شما
37
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار مد و ستاره ها

برو بریم »
نکات مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

نکات مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

خرید یک کت و شلوار جدید زمانی که نمی دانید به دنبال چه هستید می تواند گیج کننده باشد.تصمیمات زیادی درگیر است و مواد، رنگ، ...

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. او که تنها 24 سال سن دارد، نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

 

راز زیبایی تیلور سویفت

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. او که تنها 24 سال سن دارد، نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد. او بسیار با استعداد است و با انتشار آهنگ هایی به سبک کانتری، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تیلور سوئیفت حرفه خوانندگی را از کودکی آغاز کرده و با انتشار آلبوم «Fearless» به اوج محبوبیت خود رسید.

زیبایی طبیعی او:

او پوستی نرم و صاف دارد طوری که لازم نیست از کرم پودر استفاده کند. زیبایی صورت او طبیعی است و موهای فر بلوندش بر جذابیت و معصومیت چهره او می افزاید. تیلور سوئیفت از حالت طبیعی چهره خود راضی است و در استفاده از لوازم آرایش، بسیار محتاط عمل می کند. او توصیه های مادرش را، که به قول خودش معلم اوست، در این زمینه جدی می گیرد.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

آرایش

تیلور از مادرش که شیوه درست آرایش کردن را به او آموخت، قدردانی می کند. مادرش از کودکی یا همان دوران دبستان در مورد شیوه لباس پوشیدن و آرایش به او هشدار می داد. لوازمی که او معمولا برای آرایش به کار می برد: خط چشم، ریمل، رژ لب، فر کننده مو، سایه چشم قهوه ای و مرطوب کننده «Kate Somerville».

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

مو

او اعتراف می کند که برای جلوگیری از آسیب موهایش، از خشک کردن آنها خودداری می کند و ترجیح می دهد که موهای خیس اش به حالت طبیعی خشک شوند. او برای اجراهای زنده اش موهای خود را با دستگاه فر کننده مو، کمی حالت می دهد تا زیباتر به چشم آیند. برای روزهایی هم که حوصله درست کردن و وقت گذاشتن برای موهایش را ندارد، آنها را به سادگی می بافد.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

آرایش چشم

هنگامی که تیلور سوئیفت با هواپیما به ژاپن سفر می کرد، هیچ آرایشی روی صورت اش نداشت، به همین دلیل به سرویس بهداشتی رفت تا خط چشم بکشد. از همان زمان بود که فهمید خط چشم به او می آید و از آن پس مدام از خط چشم مایع استفاده می کند. مدل خط چشم او مدل «چشم گربه» ای است که به سادگی با بالا بردن دم خط چشم اش آن را می کشد.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

آرایش لب

او عاشق رژ لب قرمز است و زمان هایی که حوصله آرایش کردن ندارد، تنها از یک رژ قرمز رنگ « the Cover Girl Lip Perfection in Hot » استفاده می کند. او یک بار رژ را بر لب های خود می کشد سپس با دستمال آن را محو می کند و بار دیگر آن را به لب های خود می زند و دوباره آن را به کمک دستمال پخش می کند.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

آرایش پوست

هنگامی که او کرم « Body Shop Coconut Body Butter» را به پوست اش می زند، حس می کند که در مناطق گرمسیری به سر می برد. او همیشه قبل از خروج از خانه، از کرم ضد آفتاب و قبل از خواب و آرایش کردن، از مرطوب کننده استفاده می کند.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

رژیم غذایی

تیلور سوئیفت رژیم غذایی سختی را دنبال نمی کند، برعکس بسیار هم شکمو است و از غذا پختن و غذا خوردن لذت می برد. او صبحانه کاملی می خورد اما در طول روز از پر خوری خودداری می کند. او موادی مانند نوشابه های حاوی قند و قهوه را از رژیم غذایی خود حذف کرده است و به جای آن مقدار زیادی آب می نوشد. برنامه هفتگی او ماست، سالاد و ساندویچ است اما آخر هفته تمام این قوانین را می شکند و آنچه دلش می خواهد را مصرف می کند.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

ورزش

خنده دار است که او هیچ چربی اضافی در بدن اش ندارد اما همچنان سخت ورزش می کند. باید بگوییم که او نه برای کاهش وزن بلکه برای سلامت بدن خود تحرک دارد. مهم نیست که او کجاست یا چقدر سرش شلوغ است، او روزی حداقل 1 ساعت به باشگاه می رود و وقت خود را به فعالیت جسمانی اختصاص می دهد. این را هم یادآوری کنیم که او عاشق دویدن روی تردمیل است.

راز زیبایی تیلور سوئیفت فاش شد

برترینها

منبع : www.persianv.com
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید