16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

اخبار,اخبار فرهنگی ,حامد بهداد

حامد بهداد مانکن شد!/عکس

 

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «مانکن شدن» از آغاز مجدد روند تولید این فیلم با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد.

شاهرخ بحرالعلومی در گفت‌وگو با فارس، با بیان مطلب فوق اظهار داشت، «مانکن شدن» قرار بود 2 سال قبل ساخته شود اما به دلیل افزایش ناگهانی قیمت دلار هزینه‌ تولید 3 برابر شد به همین دلیل تولید پروژه با وقفه روبرو شد اما به تازگی مرکز گسترش پس از خواندن نسخه اصلاح شده فیلمنامه موافقت خود را با مشارکت در تولید اعلام کرده است.

وی افزود: این فیلم اولین اثر سینمایی خواهد بود که به مفهوم مهاجرت به معنای عام می‌پردازد و مشکلات مهاجران در محیط جدید و تطابق‌پذیری با آنها و رفتار کشور میزبان با آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این کارگردان جوان سینما خاطر نشان کرد: فیلمنامه «مانکن شدن» در دوره مدیریت قبلی نیز به مرکز گسترش ارائه شده بود که در آن زمان قرار بود این مرکز 50 درصد در این فیلم مشارکت داشته باشد اما با تغییر مدیریت سینما و تغییراتی که در سیاست‌های حمایتی سینما ایجاد شد مجددا فیلمنامه مورد بررسی قرار گرفت که اعلام شد باید توسط تهیه‌کار آقای مرتضی شایسته پروانه ساخت تمدید شود که آقای کفراش معاونت تولید مرکز و رزاق‌کریمی معاونت فرهنگی همکاری‌های لازم را داشتند و امیدوارم پس از تعیین میزان مشارکت مرکز  و تصویب فیلمنامه کار مجددا به جریان بیافتد.

بحر‌العلومی همچنین با تشکر از مرتضی شایسته بابت پایبندی به قرار داد ساخت این فیلم، ادامه داد: از آنجایی که در دوره قبل تقریبا پیش‌ تولید به طور کامل انجام شده بود و حتی قرارداد عوامل نیز بسته شده بود نیاز به پیش تولید سنگین و طولانی نیست اما از بین بازیگران تنها قرارداد حامد بهداد به عنوان نقش اول فیلم همچنان پابرجاست و بهداد در این فیلم با دو بازیگر مطرح از سینمای چین و ترکیه همبازی خواهد شد.

وی در خاتمه در خصوص داستان فیلم سینمایی «مانکن شدن» گفت: این فیلم به نوعی به موضوع نقد نظام سرمایه‌داری غرب در برخورد با شرق و مهاجران می‌پردازد و روایتگر داستان هنرمند و نوازنده موفق‌ ایرانی است که به کانادا می‌رود اما در این مهاجرت نمی‌تواند در قالب کار خودش پیشرفتی داشته باشد اما به دلیل ظاهر زیبایش از او می‌خواهند به جای پرداختن به هنرش به حرفه مدلینگ (مانکن شدن) روی بیاورد.

پاسخ دهید