92
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های تغذیه سالم

برو بریم »
جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

مقدمههزینه ارتودنسی دندان بر اساس فاکتورهای متفاوت، می تواند فرق کند. فراموش نکنید وقتی بیماری قصد انجام ارتودنسی را دارد، بر اساس میزان حرکات دندانی ...

 strep-throat

 آسیب هایی که فست فودها به حلق افراد می توانند برسانند را در این مطلب مورد بررسی قرار داده ایم حتی الامکان ازمصرف  این مواد غذایی دور کنید!

 

مسعود قاسمی گفت: افراد مبتلابه بیماری‌های حلق، از خوردن غذاهایی مانند فست فود که در آن‌ها از سوسیس و کالباس استفاده می‌شود و ارزش غذایی خاصی ندارند، پرهیز کنند.

وی افزود: این غذاها به علت داشتن مواد تحریک‌کننده و داشتن ادویه‌هایی مثل فلفل و مواد افزودنی برای افراد مبتلابه بیماری‌های حلق توصیه نمی‌شود.

وی گفت: به بیمارانی که مبتلابه آلرژی هستند نیز توصیه می‌شود، از خوردن این غذاها خودداری کنند، چراکه این نوع مصرف غذایی باعث بالا رفتن آلرژی آن‌ها می‌شود و می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در بیمار شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا فست فودها می‌توانند علت سرطان حلق باشند گفت: در بعضی از سایت‌ها و در بعضی از مقالات به این اشاره‌شده است که فست فود ها موجب سرطان حلق می‌شوند؛ ولی هنوز این موضوع به اثبات نرسیده است و هیچ‌گونه بار علمی ندارد.

این متخصص گوش و حلق و بینی گفت: خوردن فست فود ها برای تمام بیماران مضر است و متخصصان مختلف از جنبه‌های مختلف به مشکلات آن پرداخته‌اند؛ مانند متخصصان قلب و عروق که درباره تأثیر غذاهای فست فود در بالا رفتن فشارخون و بیماری‌هایی از این قبیل مواردی را مطرح می‌کنند. ما نیز در رشته تخصصی خودمان مشغول بررسی و تحقیقات ریشه‌ای درزمینه آسیب این خوراکی به حلق هستیم.

منبع : www.hidoctor.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید