67
محل تبلیغ شما
67
محل تبلیغ شما

آشا محرابی: از فضای مجازی بدم می‌آید

آشا محرابی

آشا محرابی آشا محرابی با بیان اینکه از فضای مجازی بدش می‌آید، تاکید کرد: من، آشا محرابی هیچ صفحه‌ای در هیچ کدام از فضاهای مجازی ندارم.

 این بازیگر تاکید کرد: به عنوان یک بازیگر فقط یک وب سایت رسمی برای گذاشتن اطلاعات‌، مصاحبه‌ها و عکس‌هایم دارم و یک ایمیل شخصی هم دارم‌، همین؛ دیگر هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارم.

محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا درباره‌ی برخورد با هنرمندان هنجارشکن در شبکه‌های اجتماعی ارزیابی‌اش را اینگونه مطرح کرد: اخیرا این موضوع را شنیدم که شورای نظارت بر سازمان صدا‌و‌سیما اعلام کرده است که باید با هنرمندان هنجارشکن برخورد شود. واقعا جای تاسف دارد که هیچگونه کنترلی روی فضاهای مجازی وجود ندارد و گاهی همین شبکه‌های اجتماعی‌، فضای واقعی زندگی را زیر سوال می‌برند. خیلی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که افراد نقشی هم در بروز مشکل نداشته‌اند اما دستشان به هیچ کجا بند نیست.
وی در ادامه همین مطلب توضیح داد: خیلی از همکاران هنرمند من و خودم هم شخصا این مشکل را داریم و مدت‌هاست که درگیر هستیم، حتی دوبار در یکی از روزنامه‌ها مصاحبه کردم و آگهی داده‌ام و اعلام کرده‌ام که من آشا محرابی‌، هیچ صفحه‌ای در هیچ کدام از صفحه‌های مجازی ندارم و تنها یک وب سایت رسمی و یک ایمیل شخصی برای خودم دارم؛ در حالی که در فیس بوک و اینستاگرام حضور فعال دارم‌! و خودم از این موضوع بی‌خبر بودم. من در کل از فضاهای مجازی و به ویژه از اینستاگرام خیلی بدم می‌آید اما متاسفانه به اسم من صفحه درست کرده‌اند. من حتی به خاطر این کار مجبور به شکایت شدم ولی خودتان می‌دانید که رسیدگی به این نوع شکایات چقدر کار سختی است. جالب است که اخیرا از یکی از آشناهایم شنیدم که یک صفحه برایم درست کرده‌اند که حدود 10 هزار فالور هم دارد!
این بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو در همین راستا ادامه دارد: در فضاهای اجتماعی یکسری صفحه‌های هواداران هم برای هنرمندان درست می‌کنند و از عکس هنرمندان استفاده می‌کنند که به نظرم این مساله اشکالی ندارد اما اینکه می‌آیند و از جانب ما اظهار نظر می‌کنند و مطلب می‌گذارند جای تعجب دارد. جالب است که حتی با همکاران و دوستان من مراوده هم می‌کنند. اخیرا یکی از دوستان همکارم مرا دید و گفت قسمت نشد که با هم کار کنیم و من وقتی دلیلش را پرسیدم، گفت: متن فیلمنامه برایت در فیس‌بوک فرستادم که بخوانی اما خبری نشد. من خودم واقعا از این اتفاقات متعجب می‌شوم. حالا می‌خواهم بگویم مشکلی که برای خیلی از همکاران بازیگرم در فضاهای اجتماعی به وجود می‌آید، این است که خیلی از صفحه‌ها اصلا متعلق به آنها نیست و ناعادلانه در معرض اتهام قرار می‌گیرند، قضاوت می‌شوند و در کارشان دچار مشکل می شوند.
محرابی سپس بیان کرد: ای کاش زمانی پیش بیاید که بشود شبکه‌های اجتماعی را کنترل کرد. ظاهرا در حال حاضر تکنولوژی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده که بتوان روی شبکه‌های اجتماعی کنترل کرد؛ بنابراین این امر طبیعی است که در فضاهای مجازی یکسری مسائل به هر حال نادرست تلقی می‌شوند در حالی که شاید آن هنرمندی که به عنوان هنجارشکن معرفی می‌شود، واقعا روحش هم از بسیاری از اتفاقات خبردار نباشد.
بازیگر سریال‌های «مرگ تدریجی یک رویا»، «آشپزباشی»، «ساختمان 85»، «مهمانان ویژه» و «همه چیز آنجاست» در پایان گفت‌وگویش با ایسنا درباره‌ی جدید‌ترین کارهای تلویزیونی‌اش اعلام کرد: آخرین کار تلویزیونی‌ام سریال «همه چیز آنجاست» بود که از شبکه سوم به روی آنتن رفت. همچنین در سریال پلیسی «آمین» هم ایفای نقش داشتم که اخیرا آماده پخش شده است. این مجموعه محصول سیمافیلم است و من خیلی دوستش دارم و منتظرم که به‌زودی روی آنتن برود.

 
منبع : www.setarehnews.ir

پاسخ دهید