67
محل تبلیغ شما
67
محل تبلیغ شما

بازیگر برنده اسکار نیز به جمع بزرگانی پیوست که با شرکت ارائه دهنده خدمات آنلاین رسانه‌ای نت‌فلیکس همکاری می‌کنند.

 فیلم تازه آنجلینا جولی

شرکت نت‌فلیکس اعلام کرد که آنجلینا جولی کارگردان یک فیلم بلند درباره خاطرات دوران جنگ یک نویسنده کامبوجی خواهد بود.

جولی 40 ساله کار تهیه و کارگردانی «آنها نخست پدرم را کشتند : دختری از کامبوج به یاد می‌آورد» را بر اساس خاطرات نویسنده و فعال کامبوجی لانگ اونگ بر عهده خواهد داشت. لانگ اونگ در زمان دوره حضور خمر‌های سرخ در کامبوج از جمله کودکان سرباز بوده است.

 فیلم تازه آنجلینا جولی

جولی درباره کتاب اونگ گفت : «این کتاب علاوه بر اینکه درک مرا از تجربه کودکان در زمان جنگ عمق بخشید، کمک کرد تا تصویر بهتری از مردمان کامبوج، سرزمین مادری پسرم، داشته باشم.»

بر طبق اعلام شرکت نت‌فلیکس کار نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را جولی و اونگ به صورت مشترک انجام خواهند داد. پسرخوانده جولی مداکس نیز در ساخت این فیلم حضور خواهد داشت. این فیلم در سال 2016 به صورت اختصاصی از سرویس نت‌فلیکس پخش خواهد شد و تنها در جشنواره‌های مهم جهانی حاضر می‌شود.

این چهارمین فیلم بلند آنجلینا جولی درمقام کارگردان است. او پیش از این فیلم‌هایی «Unbroken» و «در کنار دریا» را کارگردانی کرده است.

شرکت نت‌فلیکس هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را در آرشیو خود داشته و علاوه بر آن اقدام به ساختن آثاری اختصاصی برای خود نیز می‌کند. سرویس‌های این شرکت در بیش از 50 کشور قابل دریافت است.

کارگردان فیلم جدید نت‌فلیکس گفت : «تماشای فیلم‌هایی همانند این سخت است، اما مهم است که این فیلم‌ها را ببینیم. علاوه بر این کار ساخت این‌گونه آثار نیز بسیار دشوار است. نتفلیکس این کار را ممکن ساخته، و من منتظرم که کارم را با آنها آغاز کنم و برای رساندن این فیلم به دست مردم هیجان زیادی دارم. »

نت‌فلیکس با تولید آثار اختصاصی خود تبدیل به قدرتی در هالیوود شده است. این شرکت به تازگی با برنامه‌هایی مانند «خانه پوشالی» و «نارنجی همان سیاه است» 34 نامزدی در مراسم جایزه امی داشته است.

همسر جولی برد پیت نیز با شرکت نت‌فلیکس همکاری دارد. او در کمدی «ماشین جنگ» به کارگردانی دیوید میکود حضور دارد. این فیلم سال آینده در سرویس نتفلیکس و سالن‌های برگزیده سینما به نمایش درخواهد آمد.

لئوناردو دی‌کاپریو، آدام سندلر و مارک داپلاس از دیگر چهره‌های سرشناسی هستند که با نت‌فلیکس همکاری می‌کنند.

 

منبع : www.persianv.com

پاسخ دهید