7
محل تبلیغ شما
7
محل تبلیغ شما

تازه های لوازم آرایشی

برو بریم »
علت صاف نشدن مو بعد از کراتینه

علت صاف نشدن مو بعد از کراتینه

علت صاف نشدن مو بعد از کراتینهکراتینه مو اصفهان اگر اصولی و درست انجام شود، یکی از روش های صاف و لخت کردن مو بدون آسیب ...

آشنایی با مشهورترین عطرهای جهان , تصویر و قیمت تصاویر و قیمت معروف ترین عطرهای جهان ,معروف ترین عطرهای جهان

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (1)

آشنایی با مشهورترین عطرهای جهان + تصویر و قیمت

هر چه برای‌تان از عطرهای پرفروش و محبوب بازار رایحه‌های خوشنام دنیا بگوییم کم است. می‌پرسید چرا ؟ کافی است نگاهی به ترکیبات خلاقانه این عطرهای تازه بیندازید. رایحه شکوفه و انواع اقسام گل‌های رویایی با الهام از هوای بی نظیر سواحل معروف دنیا کمترین تغییری است که در سال جدید روی سری تازه عطر‌ها پیاده شده است. این شیشه‌های خوشبوی تازه وارد دست شما را برای انتخاب با سلیقه‌های متفاوت باز گذاشته است؛ پس در انتخاب این عطرها تا می‌توانید برای خودتان وقت بگذارید.

عطرآرامش و رویا

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (2)

عطری شرقی با رایحه‌ای دل‌انگیز که شما را به قدم زدن در کنار دریاچه‌ای رویایی و زیبا در غروب آفتاب دعوت می‌کند تا نرم نرمک در کنار ساحل قدم‌ بردارید و دنیا دنیا آرامش را حس کنید.Reveal تازه‌ترین عطر Calvin Klein است که با همکاری دو طراح عطر خوشنام دنیا یعنی مارک و جوانویک طراحی و ارائه شده و ترکیبی از نمک دریایی، فلفل سفید و سیاه است. بوی خوش چوب صندل، خس‌خس و مشک ویژگی شگفت‌انگیز دیگری را برای این عطر رقم می‌زند. اگر شما هم در دسته سخت‌پسندان هستید باید بدانید که این عطر با غلظت Eau De Parfum و ظاهری متفاوت تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

حدود قیمت: ۲۵۰ هزار تومان ۱۰۰ ml



رایحه روح بخش سواحل ایتالیا

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (3)

اگر تا امروز همه، شما را با عطر خاص‌تان می‌شناسند و همیشه دنبال گزینه جایگزین هستید پیشنهاد ما به شما تازه‌ترین عطر Bottega Veneta knot است؛ عطری لوکس و دلفریب از رایحه گل‌ها و مرکبات برای خانم‌های شیک و خوش‌سلیقه که با خلاقیت تمام این عطر را از هوای روح بخش سواحل ایتالیا الهام گرفته است. این رایحه گرم و آرامبخش، با پیش رایحه شکوفه پرتقال، لیمو و کلمانتین نرولی، میان رایحه گل رز سفید، رز صورتی و اسطوخودوس رایحه پایانی تونکا و مشک از بهترین عطرهایی است که هر خانم امروزی می‌تواند به استفاده طولانی مدت از آن اعتماد کند. جدیدترین رایحه این برند را می‌توانید به عنوان هدیه‌ای منحصربه‌فرد انتخاب کرده، به عزیزان‌تان پیشکش کنید.

حدود قیمت: ۳۰۰ هزار تومان ۱۰۰ ml


عطر ترنج و نعناع هندی

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (5)

تازه‌ترین نسخه عطر زنانه Le Petite Robe Noire محصول کمپانی عطرسازی Guerlain که سال گذشته به بازار آمد، در مقابل دیگر رقبای هم رده خودش حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. این شیشه ترکیبی از رایحه‌های بی‌نظیر آلبالو، ترنج، بادام و گیلاس همراه با رایحه میانی رز طائفی (گل روییده در عربستان) گل رز، چای سیاه و گیاه شیرین بیان است. لباس زنانه حک شده روی بطری این عطر نشان از زیبایی، جذابیت و شیک پوشی بانوان مصرف کننده این عطر دارد. اما نکته‌ای که این عطر را از رایحه‌های مرسوم این کمپانی متمایز می‌کند ترکیب اصلی آن یعنی عصاره دانه‌های تونکا، وانیل، گیاه بادیان رومی، نعناع هندی و گل زنبق است؛ ترکیبی که با یک بار مصرف به انتخاب همیشگی شما تبدیل می‌شود.

حدود قیمت: ۳۶۰ هزار تومان ۵۰ ml


انتخاب خانم‌های شیک

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (6)

شاید یکی از ویژگی‌های مهم عطر خوب می‌تواند انرژی بخش‌بودن رایحه آن با هر بار بوییدن باشد. رایحه‌ای مانند محبوب‌ترین عطر زنانه دیزل (Diesel) که بوی تند و خنک آن بسیاری از عطرفروشی‌ها مشهور صنعت عطرسازی دنیا را مسحور کرده است. دیزل لاور دوز عطری مناسب تمام فصول است که ماندگاری بالا از ویژگی مثبت آن است و ترکیب خلاقانه لیمو، نارنگی، گاردنیا، گل یاس، شیرین بیان، کهربا، چوب سدر و صندل آن را به عطری خوشنام و پرفروش در میان دیگر عطرهای مردانه و زنانه این برند تبدیل کرده است. این عطر که به عنوان انتخاب خانم‌های باهوش معرفی شده است، با ظاهری بسیار شکیل و خوشرنگ از هنر کریستال می‌تواند بهترین عطری باشدکه آقایان برای فرد دوست‌داشتنی زندگی‌شان هدیه می‌کنند.

حدود قیمت: ۲۱۰ هزار تومان ۷۵ ml


عطر محبوب ستاره‌ها

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (7)

داشتن عطرهای خوشبو و پر زرق و برق از دغدغه‌های همیشگی خانم‌های خوش سلیقه است؛ عطری که ضمن متمایز نشان دادن آنها به نوعی امضا برای آنها تبدیل شود. تازه‌ترین ادکلن زنانه Gucci Premiere الهام گرفته از رایحه‌های لوکس طبیعت در مدت کوتاهی در میان دیگر عطرهای معروف دنیا در صدر قرار گرفت. این عطر که اولین بار در جشنواره کن رونمایی و معرفی شد مظهر قدرت، زیبایی و ظرافت هر زن موفقی است که با شعار ستاره‌های موفق وارد بازار شد. رایحه‌های تشکیل‌دهنده این عطر محبوب متشکل از شکوفه ترنج و پرتقال، مشک و گل‌های سفید و الهام گرفته از چرم و رایحه‌های چوبی معطر است. با این اوصاف دیگر نیازی نیست که دنبال گزینه دیگری باشید چون این عطر با این شکل و شمایل قطعا انتخاب مناسبی برای شماست.

حدود قیمت: ۴۲۰ هزار تومان ۷۵ ml


رایحه منتخب هنرمندان

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (8)

اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که یکی از بهترین و خوش‌بو‌ترین عطرهای سال ۲۰۱۵ را انتخاب می‌کنید، بی‌شک سراغ تازه‌ترین عطر زنانه «Givenchy» (گیونچی انگه دمون) بروید. این ادو پرفیوم جدید رایحه‌ای شیرین و گرم دارد که با ترکیبات هنرمندانه طراحان خود به سرعت یکی از رایحه‌های محبوب چهره‌های مطرح دنیای مد و سینما شد. این عطر با ترکیب‌ رایحه‌های چوب، گل یاس، چرم سفید، مشک، نعناع، وانیل و ماندگاری و پخش نسبتا بالا نگاه همه را به سرعت به سمت بوی خوش شما برمی‌گرداند. از طرفی شیشه چشم‌نواز و رنگ صورتی ملایم و زیبای عطر قطعا نمای زیبایی را به میز آرایش شما خواهد داد پس برای خرید این عطر درنگ نکنید چون این انتخاب همه ویژگی‌ها را یک‌جا در خود جا داده است.

حدود قیمت: ۲۹۰ هزار تومان ۷۵ ml


عطر لالیک

Pictures-the-price-famous-the-perfume-world (4)

لالیک (Lalique) که سال‌هاست در زمره محبوب‌ترین عطرهای زنانه قرار دارد در جدیدترین فعالیت خود عطری با رایحه منحصربه فرد گل زنبق ارائه کرده است که با یک بار بوییدن آن سرمست می‌شوید. این عطر که به عطر زندگی معروف است، رایحه‌ای رویایی است که از مواد کریستالی درخشانی تولید و به بازار عرضه شده است. عطر شور‌انگیز زنبق به عنوان رایحه اصلی و ترکیب آن با عصاره شکوفه‌های ترنج، جوز و دانه فلفل سیاه باعث می‌شود تا ماندگاری این عطر ملایم و شیرین در طول روز به حداکثر برسد. این محصول جدید که در سال ۲۰۱۵ وارد دنیای عطرها شد، در شیشه‌ای مجلل و زیبا با طراحی متفاوت با درپوشی ظریف به طرح چهار پرستو و برند لالیک تزئین شده است. پس اگر از طرفداران این برند خوشنام هستید به این نمونه کار تازه هم اعتماد کنید.

حدود قیمت: ۱۵۸ هزار تومان ۵۰ ml

 

منبع : modelss.ir
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید