26

بوگاتی ویرون 5 میلیاردی وارد ایران شد + عکس

بوگاتی ویرون با قیمت 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به زودی وارد ایران خواهد شد

خبر ورود ماشین 5 میلیاردی به ایران + عکس

شاید این آگهی که چند روز پیش در یک سایت فروش خودرو به ثبت رسیده بود ، یکی از گران قیمت ترین معاملات در بازار خودرو بوده که تا کنون به ثبت رسیده است .

در این آگهی فروش خودروی « بوگاتی ویرون » در تهران منتشر شده که قیمت فروش آن را 5 میلیارد و 500 میلیون تومان قرار داده اند .

این خودرو در حال حاضر در امارات است و اگر کسی آن را بخواهد بخرد ، در عرض 10 روز به دست او خواهد رسید . شرایط خرید به این صورت است که حدود 5 درصد مبلغ خرید آن را باید به امارات ارسال کرد و باقی پول را زمان تحویل خودرو باید پرداخت .

در این آگهی نوشته شده که : خودروی « بوگاتی ویرون » یکی از سریع ترین خودرو های سوپر اسپرت جهان که سال تولید آن در 2015 بوده و دارای امکانات و تکنولوژی کاملا بروز می باشد . این خودرو که به رنگ سفید و نقره ای کروم خاص با کیت گرند اسپرت عرضه می گردد دارای موتور 16 ، 4 قدرت می باشد و همچنین دارای ضمانت سرویس تامین قطعات و تردد بدون وقفه به مدت یک سال می باشد .

این خودروی برتر دارای گذر موقت در ایران بوده و شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در هر کجای ایران آسوده خاطر برانید .

درضمن با خرید این خودرو به شما ضمانت مالکیت صد در صدی داده خواهد شد و بدون هیچ وقفه ای از شما این خودرو بازخرید می شود و بازخرید آن هم دارای ضمانت نامه ی معتبر می باشد .

در این آگهی به صورت کاملا ملتمسانه از مردم خواسته شده که خواهشا فقط خریداران واقعی با آنها تماس حاصل فرمایند و از ایجاد مزاحمت برای فروشنده بپرهیزند .

بوگاتی ویرون 5 میلیاردی وارد ایران شد + عکسبوگاتی ویرون 5 میلیاردی وارد ایران شد + عکسبوگاتی ویرون 5 میلیاردی وارد ایران شد + عکسبوگاتی ویرون 5 میلیاردی وارد ایران شد + عکسبوگاتی ویرون 5 میلیاردی وارد ایران شد + عکس

 

منبع : www.javanfa.ir

پاسخ دهید