44
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

چه زمانی رابطه جنسی یکنواخت و تکراری می شود

چگونه در رابطه ی جنسی تنوع ایجاد کنیم

دلایل بی میلی طرفین به رابطه ی جنسی و راه حل عملی برای آن

آثار ناشی از روزمرگی در رابطه زناشویی

پرواضح است که اگر رابطه زناشویی بر اساس زمانبندی های تکراری باشد باعث روزمرگی در رابطه زناشویی می شود و دو طرف نه از روی میل بلکه از روی وظیفه با هم رابطه جنسی برقرار میکنند ، درنتیجه باعث میشود دو طرف حتی زمانی که آمادگی روحی یا جسمی ندارند خود را ملزم به رابطه بدانند از جمله خستگی روزمره.

عدم آمادگی روحی و خستگی در کنار حالتهای تکراری ، مکان تکراری و زمان تکراری نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه بر عکس باعث دوری زوجین از یکدیگر نیز میشود و از کیفیت رابطه جنسی به شدت میکاهد تا حدی که ممکن است باعث دلزدگی جنسی و به سبب آن سردی جنسی شود.

گاهی وقتها یکی از زوجین برای آنکه باعث ناراحتی همسر خود نشود ، ناچار میشود در حین رابطه نقش بازی کند تا در روحیه همسر خود تاثیر منفی نداشته باشد اما بهتر است دو طرف در این خصوص صحبت کنند و شرط رابطه زناشویی آنها آمادگی روحی و جسمانی باشد به عبارتی به هیچ وجه کیفیت رابطه زناشویی نباید فدای کمیت آن شود.

همه زوج‌ها بعد از گذراندن یک روز طولانی، حسابی خسته می‌شوند؛ و خیلی سخت است که انرژی کافی برای وقت گذراندن با هم داشته باشند. اما می‌توان این وضع را تغییر داد.

شما باید برای کارهای مهم اولویت‌بندی داشته باشید. به‌جای این‌که صبر کنید تا همه کارها را انجام دهید و بعد رابطه‌تان را شروع کنید، می‌توانید قبل از شروع کارهای شب، رابطه زناشویی‌تان را شروع کنید.

وقتی افراد در رابطه زناشویی طولانی‌ مدت قرار می‌گیرند، دچار روزمرگی در رابطه زناشویی می‌شوند و این روزمرگی بر رابطه زناشویی هم تاثیر می‌گذارد. طبیعی است که نمی‌توانید همسرتان را عوض کنید! اما می‌توانید عوامل موثر دیگر را تغییر دهید. سعی کنید مکان، زمان و حالت جدیدی برای رابطه زناشویی انتخاب کنید. مثلا همیشه لازم نیست در اتاق خواب باشید.

اگر خودتان را دوست نداشته باشید، نمی‌توانید رابطه زناشویی خوبی با همسرتان برقرار کنید. اعتماد به نفس پایین، اجازه نمی‌دهد که به راحتی لحظات خوبی با همسرتان بگذارنید. هیچ کدام از طرفین نباید از بدن خودشان تصویر بدی داشته باشند.

بعضی اوقات، مشکل حس و حال شما یا خلق‌وخوی شما نیست؛ مشکل این است که رابطه زناشویی دردناکی دارید. این وضعیت به‌خصوص برای زنانی که به دوران یائسگی نزدیک می‌شوند، بیشتر اتفاق می‌افتد و ممکن است زنان خجالت بکشند تا این موضوع را با همسرشان در میان بگذارند. برای بعضی از زنانی که این مشکل را دارند، استروژن تجویز می‌شود و البته لوبریکانت‌ها هم می‌توانند موثر باشند. اما اگر درد برطرف نشد، حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

 

منبع : www.javanfa.ir

پاسخ دهید