118
محل تبلیغ شما
118
محل تبلیغ شما

تازه های عکس بازیگران خارجی

برو بریم »
عکسهای جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوک

عکسهای جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوک

عکسهای جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوکسلفی جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده در سریال چکاوکسلفی جدید فخریه اوجن بازیگر نقش فریده ...

پاریس هیلتون بازیگر و خواننده سرشناس امریکایی هم، سوژه یک دوربین مخفی شده است.

انتشار فایل ویدئویی شوخی با پاریس هیلتون 

اما این بار، این دوربین مخفی بر فراز آب‌های خلیج فارس در شهر دوبی امارات متحده عربی، و در داخل یک هواپیمای خصوصی ضبط شده است. در این شوخی هوایی عجیب و وحشتناک، به پاریس هیلتون و همراهانش گفته شده است که هواپیما به دلیل نقص فنی، در حال سقوط کردن می باشد و در همین لحظه هواپیما به سرعت با تکان‌های شدید همراه می‌شود که باعث وحشت و حتی گریه کردن‌های مکرر پاریس هیلتون می‌شود که نشان می دهد وی به شدت ترسیده است. چند نفر نیز از درب عقب هواپیما به داخل آب پرت می‌شوند که سناریو را کاملاً جذاب و واقعی نشان دهد. این برای نخستین بار است که خانم هیلتون جوان، روبروی یک دوربین مخفی، البته از نوع از قبل طراحی شده، قرار می‌گیرد.

شوخی وحشتناک با ستاره زن معروف در هواپیما

انتشار فایل ویدئویی شوخی با پاریس هیلتون در سقوط هواپیما در دوبی، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های جهان پیدا کرده است به گونه ای که بیش از 100 پرتال خبری بین المللی، به انعکاس این برنامه دوربین مخفی پرداختند و این فایل، بیش از 2 میلیون بار در چند هفته اخیر در پرتال یوتیوب، مشاهده شد. در این فیلم چند دقیقه ای، پاریس هیلتون با گوشی هوشمند سیکس پلاس را بر روی صندلی یک هواپیمای خصوصی که بر فراز سواحل دوبی به پرواز در آمده است، نشان می‌دهد که با همراهانش، به تماشای ساحل می‌پردازند.

 شوخی وحشتناک با ستاره زن معروف در هواپیما

این اتفاق، با داد و فریاد و وحشت پاریس هیلتون و همراهش مواجه می‌شود که فیلم جالبی را برای رسانه‌ها و مخاطبان این هنرمند، تولید می‌کند. گریه‌های مکرر پاریس هیلتون در این فیلم چند دقیقه ای، خیلی‌ها را متأثر کرد. دیلی میل انگلیس، با انتشار گزارشی از انتشار این مستند عجیب، اظهار داشت، اگر این دوربین مخفی، واقعی بود، می‌توان ادعا داشت که پاریس هیلتون، یک هنرپیشه توانمند است.

شوخی وحشتناک با ستاره زن معروف در هواپیما

 

منبع : www.persianv.com

پاسخ دهید