22374
محل تبلیغ شما
22374
محل تبلیغ شما

کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94

بیوگرافی کامل و خواندنی از بهاره کیان افشار بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

عکس های کمیاب و دیدنی از بهاره کیان افشار در سال 94

یکی از بهترین بازیگران نقش آفرین سینمای ایران بهاره کیان افشار است که این بازیگر برای اولین بار در مجموعه کلاه پهلوی و در سال ۱۳۸۲ ایفای نقش کرد. بهاره کیان‎افشار از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی بازیگری را به‎طور حرفه‎ای از سال ۸۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی (در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبله‌ی فریبا رمضان‌پور ) آغاز کرد.

وی در این فیلم همبازی امیر علی‌ دانایی‌ است و نقش شادی مستشارنیا را با دوبله‌ ی فریبا رمضان‌پور بر عهده دارد.او در سال ۱۳۸۲ همزمان با آغاز فیلمبرداری کلاه پهلوی کار بازیگری خود را آغاز کرد.بهار کیان افشار در ۲ فیلم سینمایی دیگر نیز در سال‌ های ۹۰ و ۹۱ بازی کرده است.

کلاه پهلوی یک سریال تاریخی‌ است که فیلمبرداری آن بیش از ۵ سال طول کشیده است و در رده الف فیلمهای صدا و سیما قرار می‌گیرد.این فیلم مربوط به وقایع دوره رضا شاه پهلوی و فرمان کشف حجاب میباشد.اسامی در این سریال مانند شهر سامان فرضی‌ میباشند.در ادامه به مصاحبه‌ای‌ از این بازیگر آورده شده است.

کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94کاملترین بیوگرافی بهاره کیان افشار + آرشیو عکس بهاره کیان افشار 94

 

منبع : www.javanfa.ir

پاسخ دهید