23
محل تبلیغ شما
23
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار فرهنگی

برو بریم »
چاپ کتاب

چاپ کتاب

چاپ به معنی تکثیر کلمات یا تصاویر بر روی کاغذ ، کارت ، پلاستیک ، پارچه یا مواد دیگر است.صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر از ...

برای اولین برا در ایران آلبوم خواننده زن منتشر شد + معرفی خواننده

خبر کامل منتشر شدن اولین آلبوم خواننده ی زن با مجوز در ایران

بیوگرافی شیرین طافی خواننده ی زن ایرانی

رونمایی از یک البوم موسیقی در شعبه تازه افتتاح شده نشر چشمه درمجتمع کورش با یک اتفاق بزرگ در حوضه هنر و موسیقی، یعنی همخوانی یک بانوی هنرمند ایرانی.

مجوز این آلبوم که عنوانان “تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم” می باشد توسط موسسه نشر چشمه گرفته شده است و روز گذشته با حضور جمع کثیری از هنرمندان و موسیقی دان ها در مجتمع کورش رونمایی شد.

در این آلبوم از اشعاری از شاعران معاصر همچون مهدی اخوان ثالث، مرتضی کیوان هاشمی، حسام الدین هروی، هوشنگ ایتهاج استفاده شده است. اهنگساز این اثر پیمان خازنی است.

این آلبوم شامل قطعاتی با نام های تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم، پیش رخ تو، سرای بی کسی، سودای تو ای عشق شب یلداست.

نوشین طافی خواننده این اثر در گفتگو با ایسکانیوز گفت: من خیلی خوشحال هستم که شاهد به سمر نشستن زحمت های بسیار پنج ساله ای که برای این اثر کشیده شده است هستم و این نتیجه گرفتن برای ما خیلی شیرین است. او در مراسم رونمایی از این اثر گفت: استاد محسن کرامتی برای من نه فقط یک استاد آموزش آواز، که یک معلم معنوی است. من در محضر ایشان علاوه بر هنر آواز ایرانی، عشق و معرفت هم آموختم.به همین دلیل از ایشان درخواست کردم مثل همیشه کنارم باشد. ایشان هم در کمال استادی و تواضع پذیرفتند و در تمام آلبوم در کنار من بودند.

نوشین طافی متولد 1360 در شهرستان اندیمشک می باشد او فارغ تحصیل رشته شیلات و دانشجوی موسیقی می باشد و سابقه 10 سال تدریس موسیقی را نیز دارد. وی که از دانش اموختگان و مدرس آواز و تصنیف خوانی موسیقی اصیل ایرانی است، آواز را نزد محسن کرامتی، معصومه مهر علی، پری ملکی و پریسا واعظی آموخته است و علاوه بر حضور در آلبوم عطارنامه، در جشنواره آسیا پاسیفیک ۲۰۱۲در دانشگاه‌های تایپه نیز به معرفی موسیقی ایرانی پرداخته است.

برای اولین برا در ایران آلبوم خواننده زن منتشر شد + معرفی خوانندهبرای اولین برا در ایران آلبوم خواننده زن منتشر شد + معرفی خوانندهبرای اولین برا در ایران آلبوم خواننده زن منتشر شد + معرفی خوانندهبرای اولین برا در ایران آلبوم خواننده زن منتشر شد + معرفی خواننده

 

منبع : www.javanfa.ir

پاسخ دهید