86
محل تبلیغ شما
86
محل تبلیغ شما

تازه های ورزشکاران

برو بریم »
معرفی آسیب های ورزشی در شنا

معرفی آسیب های ورزشی در شنا

مقدمهورزش شنا منحصر به فرد، ترکیبی از تمرینات قدرتی اندام فوقانی و تحتانی با تمرینات قلبی عروقی در یک محیط که تحمل وزن دشوار است، ...

عکس ماشین میلیاردی فرزاد مجیدی

عکس از ماشین فرزاد مجیدی دستیار سرمربی استفلال

ماشین فرزاد مجیدی یکی از گرانقیمت ترین ماشین های دنیاست

دستیار سرمربی تیم استقلال  این روزها با خودروی خاص و گران قیمتش   به محل تمرین تیم می‌رود و هواداران تیم استقلال از وی  و ماشینش فیلم‌برداری می‌کنند. به نظر می آید خودروی فرزاد توجه هواداران او را حسابی جلب نموده است. خودروی مجیدی هنوز پلاک ایران ندارد زیرا که دو سال است داشتن یکی از این خودروها با پلاک ایران ممنوع شده است، درنتیجه فرزاد با خودروی پلاک موقت دررفت و آمد است. گفتنی است که  اگر پلاک ایران روی این خودرو قرار بگیرد قیمت ان به چند میلیارد تومان خواهد رسید. این خودرو انگلیسی است و قیمت جهانی آن به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد. سال ۲۰۱۲  یک فوتبالیست با مجوزی که از دولت وقت گرفت،  یک  خودروی رنجروور را برای اولین بار وارد ایران کرد که قیمت  آن به چند میلیارد تومان می‌رسید.

عکس ماشین میلیاردی فرزاد مجیدی

فوتبالیست‌ها  در حوزه‌ی مربوط به خودرو  سلایق مختلفی دارند. برای مثال فرهاد مجیدی اول بی ام و سوار می‌شد اما مدتی است که از  خودروی رنجروور استفاده می‌کند. کریم باقری یک کادیلاک پلاک موقت سوار می‌شود. قلعه نویی، سر مربی استقلال هم که در ابتدا بنز سوار بود، حالا خودروی بسیار گران‌قیمتی به نام مازراتی سوار می‌شود. علی کریمی مدل‌های مختلف بی ام و  را امتحان می‌کند و یحیی گل محمدی هم از هیوندای سوناتا استفاده می‌کند. محمد رضا خلعتبری یک پورشه دارد و کریم انصاری فر هم علاقه زیادی به همین نوع ماشین دارد. خسرو حیدری هم از هیوندای IX55 استفاده می کند. رضا عنایتی هم هیوندای کوپه سوار می‌شود. ایمان موسوی  یک لکسوس آبی کروک دو در دارد.
منبع : www.javanfa.ir

پاسخ دهید