44
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

انزال-زنان

همه چیز درمورد انزال در زنان و راه های انزال کردن زنان

انزال زنانه به چه صورت است و چگونه می توان زنان را انزال کرد

مهم مهم مهم مهم  »»»»»»» این مطلب برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد

آیا انزال در زنان نیز وجود دارد؟

این امر نه تنها درمورد خانمها صحت دارد، بلکه امری است که همه خانم ها می توانند به آن دست پیدا کنند. رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است.

تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت جنسی برسند و انزال در آنها صورت پذیرد؛ البته پیرامون این مطلب تصورات اشتباه بسیار زیادی وجود دارد.
برخی معتقدند که به طور کلی مسئله انزال در زنان وجود ندارد، عده ای دیگر بر این باورند که تنها تعداد “خاصی” از خانم ها قادر به تجربه چنین موضوعی هستند، جمعی دیگر نیز همچنان به شایعه پراکنی در مورد این مطلب ادامه می دهند و هر روز تکنیک و استراتژی های جدیدی را ارائه می دهند. به عنوان مثال توصیه می کنند که خانم ها می بایست برای رسیدن به اوج لذت حتما دیواره های رحم خود را به یکدیگر بفشارند.
چنین اظهاراتی، اصولاً بی پایه و اساس هستند. هر چند تمام خانم ها در ساختار اندام های تناسلی با یکدیگر متفاوت هستند (درست مانند آقایون)، اما همه آنها با بکارگیری روش مناسب، قادر به چشیدن طعم چنین لذتی می باشند. درست مانند آقایون که بدون توجه به سایز، و یا حالت و شکل اندام تناسلی خود، قادر به انزال میباشند. دلیل اینکه بسیاری از افراد تصور می کنند که خانم ها نمی توانند به انزال دست پیدا کنند نشئت گرفته از اطلاعات ناکافی آنها در این زمینه می باشد.

انزال در زنان و مردان تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. مردان در یک رابطه‌ی جنسی یک بار یا نهایتا دوبار ارضا می‌شوند و پس از آن تمایلی به ادامه دادن رابطه ندارند. اما در زنان چنین نیست، هر زن در یک رابطه جنسی می‌تواند چندین بار انزال داشته باشد و همچنان به رابطه‌اش ادامه دهد.

نظرغالب براین است که تحریک نقطه جی می تواند به دفع مایع به هنگام ارگاسم منجر شود. البته برخی از دخترها حتی با رابطه دهانی و یا تحریک دست هم می توانند چنین مایعی دفع کنند.

مقدارمایع دفع شده ازچند قطره تاچند قاشق متغیراست.درمورد منشا این مایع بین محققان و افرادعادی اختلاف نظر وجود دارد.

آنچه مسلم است این است که این مایع حاوی مقادیر زیاد ادرار نبوده وترکیب آن مشابه ترشحات پروستات در مردان است. این مایع بهنگام خروج گرم،چسبنده و کمی تیره رنگ است.

پیش از هر چیز اجازه دهید تصورات غلط در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم چه چیزی به راستی صحت دارد و چه چیزهایی در این زمینه نادرست میباشند.


تصورات غلط و حقایق در مورد انزال خانم ها


تصورات غلط
۱) انزال در زنان وجود ندارد.
۲) تنها درصد کمی از خانم ها قادر به تجربه انزال می باشند.
۳)تمرین های واژینال می تواند به خانم ها کمک کند تا بتوانند به انزال برسند.
۴) فقط خانم هایی که دارای آلت تناسلی برجسته هستند، می توانند انزال داشته باشند
۵)انزال در زنان تنها از طریق ارگاسم واژینال صورت می پذیرد.
۶) پزشک زنان و زایمان در این مورد آگاهی دارد و می توانند خانم ها را با روش آگاهی دارد و می توانند خانم ها را با روش های صحیح انجام ان آشنا کنند.
۷) خانم ها تنها ۱ یا ۲ قطره از ماده درون بدن خود را بیرون می دهند و اگر بیش از این حد باشد (به ویژه تا حدی که برخی خانم ها ادعا می کنند تا ۱-۲ فنجان نیز می شود) ممکن است با ادرارشان مخلوط گردیده باشد
–  انزال در زنان نوعی بی اختیاری در تخلیه ادرار است.
۹) تنها خانم هایی که زایمان کرده اند قادر به تجربه انزال می باشند.
۱۰) تنها یک راه برای رسیدن به انزال در زنان وجود دارد.


حقایق
۱) انزال در زنان نشئت گرفته از ترشح غدد پارارترال می باشد
۲) خانم ها متوجه نیستند که توانایی رسیدن به انزال را دارند، تنها به این دلیل که زمان انجام آنرا نمی دانند.
۳) تکنیک های ویژه ای وجود دارد که به خانم ها آموزش می دهد  تا هر زمان که اراده می کنند به انزال برسند و یا آنرا متوقف نمایند
۴) خانم ها لازم نیست که فقط از طریق ارگاسم مهبلی به انزال برسند و حتی لازم نیست اصلا ارگاسم شوند تا انزال رخ دهد.
۵) خانم ها می توانند میزان انزال خود را با پشت سر گذاشتن مراحل خاصی، افزایش دهند.
۶) خانم ها قادر هستند که در مدت زمان بسیارکوتاه چندین مرتبه، پشت سر هم، انزال را تجربه کنند.
۷) ماده ای که از بدن خانم ها خارج می شود، ادرار نیست.معمولاً چیزی شبیه به آب است، که تقریبا بی رنگ بوده وبوی خاصی هم نمی دهد و یا اگر بو بدهد، کمی بوی شیرین است.
–  کسانی که ادعایی می کنند انزال نوعی بی اختیاری ادرار است چیزی در مورد انزال در زنان نمی دانند و یا اینکه درک صحیحی از این مطلب ندارند.
شاید شما از خود بپرسید: “اگر تمام خانم ها توانایی انجام چنین کاری را دارند، پس چرا بسیاری از آنها هیچ گاه چنین امری را در زندگی زناشویی تجربه نکرده اند؟” این سؤال بسیار خوبی است و توضیح آن نیز بسیار ساده است.

اجازه بدهید ابتدا مطالبی را در مورد آناتومی بدن خانم ها بدانیم و سپس به ادامه مسائل بپردازیم.

انزال زنان
در اندام جنسی همه زنها غده‌ای بنام پروستات و باندازه تقریبی یک انگشت شست وجود دارد. این غده دور تا دور مجاری خروجی مثانه آنها را احاطه کرده است‌. همانند غده پروستات در مردان، این غده نیز در زنان از آغاز بلوغ شروع به تولید مایع می‌کند. در غده پروستات منطقه‌ای حساس وجود دارد که اصطلاحاً به آن منطقه یا نقطه G گفته می‌شود. این نقطه در جایی در امتداد طول مثانه قرار گرفته است. زمانیکه غده پروستات تحریک می‌شود بسیاری از زن‌ها نوعی متفاوت از انزال (انزال واژینال) را که با انزال و لذت جنسی از طریق تحریک کلیتوریس یا چوچوله متفاوت است، تجربه می کنند. برخی از زنها در جریان رابطه و تحریک جنسی قبل از اورگاسم و یا حتی بدون تحریک ناحیه G به حالتی مانند انزال می‌رسند. اطراف غده پروستات توسط بافتی ماهیچه‌ای احاطه شده است. این بافت ماهیچه‌ای، بالقوه این قابلیت را دارد که درهنگام اورگاسم منقبض شده و محتویات خودش را بیرون بریزد. مجادلات زیادی در خصوص منشاء این همه آب (گاهی تا بیش از دو فنجان) آنهم از غده نسبتاً کوچک پروستات که در طی انزال از زنان خارج می‌شود وجود دارد. با این وجود مایع خارج شده در هنگام انزال در زنان هیچ شباهتی به ادرار ندارد. بهترین شیوه برای تحریک نقطه G ماساژ ریتمیک آن با انگشتان، آلت جنسی مرد و یا آلات مصنوعی مشابه آنست.

دستیابی به نقطه G و یادگیری ارگاسم‌های واژینال همراه با انزال در زنان ، نیازمند تمرین و ممارست فراوان است. اورگاسم‌های واژینال یا نقطه G باندازه اورگاسم‌های رخ داده از طریق تحریک کلیتوریس یا چوچوله عمومیت ندارد ، بعضی از زنان همیشه آنرا تجربه می‌کنند و برخی دیگر هیچ‌گاه به آن دست نمی‌یابند…


سرچشمه انزال در زنان کجاست؟
تحقیقات پزشکی اندکی در خصوص منبع یا منابع انزال در زنان صورت گرفته است. تحقیقات انجام گرفته اغلب نتایج متناقضی در پی داشته است.
نتیجه حاصل در برخی از تحقیقات مؤید این نظر است که این مایع فقط از پروستات سرچشمه می‌گیرد درحالیکه در سایر تحقیقات مشخص شده که بیشتر این مایع از مثانه و در حدی کمتر از پروستات زنان سرچشمه می‌گیرد. ما بر این عقیده‌ایم که در بعضی از موارد همه مایعی که از مجاری مثانه جاری می‌شود از پروستات و در مواردی دیگر بصورت مخلوط هم از پروستات و هم از مثانه و در سایر موارد نیز فقط از مثانه سرچشمه می‌گیرد. در هر حال تشخیص اینکه در هر مورد سرچشمه اصلی این مایع کجاست کار ساده‌ای نیست.

چگونه می‌توان تعیین نمود که مایع ترشح شده از مثانه است یا از پروستات؟ این سوالی است که بدون انجام آزمایش پزشکی نمی‌توان به آن پاسخ داد.روش دقیقی برای تعیین اینکه آیا یک زن بصورت ارادی یا غیر اردای مایع انزالی خود را از طریق مثانه یا پروستات ترشح می‌کند وجود ندارد. تنها چیزی که زنها مشترکاً مشاهده می‌کنند اینست که این مایعات از مجاری مثانه یا پیشابراه آنها خارج می‌شود. ما از معیار رنگ ، طعم یا بوی این مایعات که می‌تواند در تعیین دقیق هر یک از آنها مؤثر باشد اطلاعی نداریم.

در جایی برای تشخیص ادرار از مایع انزال به بوی تند ادرار اشاره شده است. شاید این علامت درست باشد ولی زنان یا شرکای جنسی آنها چطوری می‌توانند قبل از خروج این مایعات مطمئن شوند که مایع خروجی کدام مایع است ؟ آیا همان مایع انزالی است که منتظرش هستند و یا نه ادرار است و قطعاً نامطبوع ؟ مسئله ما این نیست که کدام مایع خارج می شود بلکه آنچه اهمیت دارد نگرانی ای است که این مایعات خروجی در کسب لذت زن ایجاد می کند.بعبارت دیگر چون زن نمی داند مایعی که در حال خروج است مایع انزال است یا ادرار ، لذا همین نگرانی مانع کسب لذت او در رابطه جنسی می‌گردد. باید توجه داشت که هر چند کنجکاوی در خصوص این مایعات طبیعی امر مطلوبی است اما نبایستی درباره خوبی یا بدی آنها به قضاوت نشست.


انزال خانم ها با ارگاسم معمولی چه تفاوتی دارد؟
ارضای جنسی در خانم ها به دو دوسته طبقه بندی می شود. از نظر بالینی یک نوع آن ارضای واژینال است، رواج بیشتری دارد و عبارت است از خروج مایع روانی از واژن. این مایع حالت شیر مانند دارد و شلی و سفتی و بوی آن وابسته به رژیم غذایی خانم و سلامت کلی بدن او و چرخه عادت ماهانه اش می باشد.
نوع دوم، انزال از طریق مجرای ادراری نام دارد و معمولا در خانم ها چندان رایج نیست. در زمان انزال معمولاً مایع با فشار و به حالت اسپری و یا فواره ای از داخل مجرای ادرار به بیرون می ریزد. دلیل عدم تجربه بسیاری از بانوان به این دلیل نیست که تنها تعداد کمی از بانوان توانایی تجربه چنین انزالی دارند، بلکه دلیل آن تنها این است که بسیاری از افراد در مورد ساختمان جنسی و یک رابطه جنسی سالم مطالب درستی نمی دانند.

انزال در زنان چه خصوصیاتی دارد؟
منظور از انزال همان مایعی است که در حین فعالیت جنسی از مجاری مثانه زنان خارج می‌گردد. وقتی این مایع در مقادیر کم ترشح شود بیشتر به‌صورت مایع مخاطی روشن، شیری و یا زرد رنگ است. البته هر چه بر حجم خروجی آن افزوده شود شفافیت رنگ آن نیز بیشتر می‌شود. هر چند در حجم کم ممکن است بویی خوش داشته باشد لیکن هر چه بر حجم آن افزوده گردد رنگش شفاف‌تر و بوی آن نیز کمتر قابل درک خواهد بود. همانطور که حجم و ظاهر این مایع در زنان متفاوت است غلظت مواد موجود در آن نیز در زنان مختلف متفاوت است. زنانی که تجربه خروج این مایع را دارند در هر نوبت از انزال‌شان آنرا با رنگ ، بو ،غلظت و یا حتی مزه‌ای متفاوت گزارش کرده‌اند. (چشیدن مزه این مایع برای خود فرد ایرادی ندارد و چشیدن آن برای زوج‌هایی هم که از قبل با یکدیگر تبادل این مایعات را داشته‌اند نیز معمولاً مشکلی ایجاد نمی‌کند هر چند اگر زوجی تمایل به برقراری رابطۀ جنسی ایمن و بهداشتی دارند بهتر است از چشیدن آن اجتناب ورزند). در برخی از زنان نوع مایع خروجی از آنها تحت تأثیر چرخه قاعدگی‌شان قرار می‌گیرد. باحتمال زیاد آنچه که شما می‌خورید یا مقدار مایعی که مصرف می‌نمایید بر آن اثر می‌گذارد. برخی زنان گزارش می‌دهند که این مایع در آنها در بعضی مواقع شفاف و بی بو و در مواقعی دیگر غلیظ و همراه با بوی تند است.
برخی دیگر گزارش می‌دهند که گاهی شکل و بوی آن شبیه ادرار است مخصوصاً زمانیکه به سختی برای رسیدن به انزال تلاش می کنند. این نکته کاملاً صحیح است که در بیشتر زنان انزال در طول زمان یا حتی در طی یک رابطه جنسی مجزا کاملاً متفاوت باشد.


مایع انزالی از چه چیز تشکیل شده است؟
اجازه دهید همین جا بزرگترین تصور غلط را از ذهنتان پاک کنم – این مایع، ادرار نیست. در آزمایش هایی که از این ماده به عمل آمد، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که از مقداری گلوکز (شکر) و آنزیم دیگری به نام پروستات اسید فوسفات تشکیل شده است که تقریبا اجزای تشکیل دهنده منی را می سازند.
نوع مواد تشکیل دهنده آن، تقریباً شبیه به ترشحات پروستات در مردان می باشند، با این تفاوت که فاقد اسپرم میباشد. همچنین دو ماده دیگری که معمولا در ادارا نیز هست، (اوره و کریتنین) نیز در آن یافت می شود. این ماده کاملا منحصر به فرد می باشد و تنها در هنگام انزال از خانم ها خارج می شود.

این مایع شامل PSA (نوعی آنتی ژن) و PAP (نوعی اسید فسفاتاژ) است که هر دو بصورت اختصاصی در پروستات زن تولید می‌گردد. البته این مواد با حجمی کمتر در ادرار هم دیده می‌شود، همانگونه که مواد موجود در یک ادرار طبیعی (کراتینین ،اوره ، پتاسیم ، سدیم ، کلراید) نیز ممکن است با حجمی کمتر در این مایع دیده شود.

چه میزان از این ماده بیرون می ریزد؟
بیشتر خانم ها در حدود ۵ .۱ تا ۲ فنجان از آن را تخلیه می کنند. این موضوع به اموری دیگری از قبیل اینکه بدن خانم چه میزان آب دارد و اینکه شدت تحریک جنسی تا چه حد بوده نیز ارتباط دارد.


چرا اکثر خانم ها در این مورد بی اطلاع هستند و یا آنرا انجام نمی دهند؟
انزال در زنان آنقدرها هم که فکرش را می کنید دشوار نیست؛ فقط افراد زیادی با تکنیک های اجرای آن آشنا نیستند. دلایل کلیشه ای بسیار زیادی برای دوری خانم ها از این لذت مطبوع، وجود دارد. یکی از دلایل از این قرار است که چون آنها ارگاسم را تجربه می کنند، معمولاً به راحتی حاضر می شوند تا فرصت های خود برای انزال دست بدهند و نسبت به آن بی توجهی کرده و تمایل کمی نشان می دهند.
یکی از مهمترین دلایل این است که زمانیکه خانم ها به مرحله انزال می رسند، اغلب به این دلیل که تصور می کنند ممکن است ادرار نیز همراه با آن بیرون بریزد، از آزاد کردن خود خودداری می کنند؛ اما باید دقت داشته باشند که در این حالت به هیچ وجه ادرار از آنها خارج نخواهد شد.
زمانیکه ماده انزال در داخل مجرای ادراری جمع می شود، احساس تخلیه ادرار به فرد دست می دهد که در واقع با وقوع انزال احساس ادرار نیز خود به خود از بین می رود. اگر خانم ها یاد بگیرند که به جای نگه داشتن، خود را آزاد کنند، آنگاه متوجه می شوند که پس از تخلیه مجرای ادرار، احساس ادرار داشتن نیز به صورت ناخودآگاه از بین می رود.
تکنیک های متفاوتی برای رسیدن به این مرحله و همچنین دوری ورزیدن از بازدارنده ها در طی مسیر، وجود دارد. اما نباید فراموش کرد که ترس از ادرار، باعث می شود بسیاری از خانم ها خود را همواره عقب نگه دارند.
روش هایی که در این زمینه عرضه شده اند، دارای فواید کاربردی بسیار زیادی هستند و معمولاً نتایج چشمگیری را به همراه داشته اند و موجب شده اند تا زوج ها روابط جنسی فوق العاده لذت بخشی را تجربه نمایند.

آیا در همه زنها انزال وجود دارد؟
با توجه به اینکه در همه زن‌ها غده پروستات وجود دارد بنظر می‌رسد در همه آنها نیز مایع انزال تولید می‌شود ،هر چند ممکن است خودشان هم از امر آگاه نباشند. این مایع ممکن است درحجمی بسیار کم تولید و بدون آنکه زن از ترشح آن مطلع شود بصورت مخلوط با سایر مایعات خروجی بدن او در حین فعالیت جنسی خارج شود.
با توجه به مشاهده PAP در لباس زیر زنان، بنظر می‌رسد ترشحات منظم پروستات در ایجاد رطوبت در فرج زن نقش داشته باشد. در غیاب یا در هنگام برانگیختگی جنسی سرریز مایع پروستات ممکن است بصورت چکه‌ای و از طریق مجاری ادرار دفع گردد.
ترشح این مایع می تواند از طریق تجمع خونی در بافتهای اطراف که خود حاصل فشار وارد شده بر دیواره واژینال در هنگام برانگیختگی جنسی یا تحریک درونی است ایجاد گردد. ترشح مایع پروستات در هنگام اورگاسم احتمالاً توسط انقباض ماهیچه های لگنی صورت می‌گیرد.
باید توجه داشت که هر چند حجم مایع انزالی از یک زن به زن دیگر متفاوت است با این حال هیچ یک از آنها کنترلی در حجم ترشح آن ندارند.


آیا خانم هایی که انزال می شوند دارای بیماری خاصی هستند؟
نه؛ دلیل توضیحات من نیز دقیقاً به همین خاطر است: اکثر خانم ها و آقایون تصور میکنند کسانیکه قادر به انجام چنین کاری هستند باید دچار بیماری های خاصی باشند. اما حقیقت این نیست.
آیا می دانید سالانه چه تعداد از خانم ها با این تصور اشتباه دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل از رها سازی خود جلوگیری مینمایند؟ آنها احساس می کنند که اگر خود را آزاد بگذارند، ممکن است که نفس خود را از دست داده و به عبارتی تصور می نمایند که نباید در کنار همسر خود تخلیه ادرار نمایند!
به این دلیل که خانم ها در حدود یکی دو فنجان مایع جهنده در هنگام انزال از خود خارج می نمایند، اکثرا تصور می شود که این ماده چیزی نیست جز “ادرار”. اغلب آنها اصلاً متوجه نمی شوند که چه اتفاقی می افتد و پس از این عمل احساس آزردگی شدیدی پیدا می کنند.
برخی از مشاوران نیز به شخصه از وجود چنین واکنشی با خبر نبوده و فکر می کنند که خانم مورد نظر باید مورد جراحی قرار گرفته و یا روان درمانی شود؛ آن هم فقط به خاطر یک عکس العمل کاملا طبیعی!
تنها نکته ای که در آخر می توانم به آن اشاره کنم، این است که انزال خانم ها نه تنها از نظر بصری تحریک کننده می باشد، بلکه انجام آن احساس فوق العاده ای به هر دو طرف القا می کند. تخلیه جنسی و حس رضایتی که از این طریق به بانوان دست میدهد، با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست .

انزال-زنان2

صرف نظر ازماهیت و منشا این مایع، هدف این مقاله آشنایی مردان با تکنیک های مفید برای ارضای زن و خروج این مایع از بدن او می باشد.

قدم اول:

در ابتدا خیلی مهم است که معاشقه شما در محیطی آرام و بدون استرس صورت گیرد.بعلاوه باید ارتباط شما صمیمانه و راحت باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که موقع انزال،خانم ها احساسی مشابه دفع ادرار دارند، بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او از اینکه هیچ اتفاق بدی نمی افتد و با مانع شدن از ایجاد اضطراب در او بخاطر این احساس ، می توانید شانس ارگاسم و انزال را در شریک جنسیتان بالا ببرید.

قدم دوم:

با استفاده از نوک انگشتتان در داخل دیواره قدامی واژن به فاصله دو بند انگشت از دهانه ، قسمت اسفنجی (محل نقطه جی ) را پیدا کنید. می توانید انگشت دیگرخود راهم وارد واژن کرده و این نقطه را به سمت بالا مالش دهید. فشار کمی به آن وارد کنید. همین موقع ممکن است به او احساس دفع ادرار دست دهد.

قدم سوم:

همزمان با تحریک نقطه جی از داخل واژن، با انگشت دیگرخود کلیتوریس را هم تحریک کنید. بهتر است گاهی با انگشت میانی خود مجرای ادرار را هم نوازش کرده و آنرا به سمت پایین بکشید.از او بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید. با انجام این عمل هنگام رسیدن به ارگاسم مایع گرمی از بدن او خارج می شود که گاهی ممکن است حتی خروج آن با فشار نیز همراه باشد.

بیاد داشته باشید که همه خانم ها قادر به انزال نیستند. با تمرین این روش می توانید لذت زیادی از معاشقه خود ببرید و ارگاسم را برای او لذت بخشتر کنید .

 

منبع : www.javanfa.ir

پاسخ دهید