16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

حال شهره سلطانی خوب نیست+عکس

 

شهره سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به تازگی اخباری مربوط به بیماری‌ او منتشر شده، این روزها مراحل درمان را سپری می کند.

 

شهره سلطانی متولد سال 1348 است .او فارق التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است. با مجموعه ماندگار روزی روزگاری به شهرت رسید.

سلطانی از نیمه دوم دهه 60 بازی در تئاتر و مجموعه‌های تلویزیونی را آغاز کرده و در تئاتر با کارگردانانی چون رضا کرم‌رضایی، هادی مرزبان و منیژه محامدی همکاری کرده است و از جمله مجموعه‌های مطرح این بازیگر می‌توان به «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران و «روزی روزگاری» امرلله احمدجو اشاره کرد.

سلطانی که در این سال‌ها به عنوان بازیگری فعال در تئاتر و تلویزیون شناخته شده، در چند هفته اخیر پیشنهاد حضور در پروژه‌های مختلف را به دلیل وضعیت جسمانی‌اش رد کرده است.

او از چندی پیش با حساسیت‌های پوستی و مشکل در گفتار به دلیل تورم داخل دهان مواجه شد. همین عارضه عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر را راهی بیمارستان کرد تا در نتیجه آزمایش‌ها روشن شود که او به دلیل بروز مشکلی در دی‌ان‌ای، باید تحت درمان جدی قرار گیرد.

حال بازیگر زن جوان شناخته شده سینما و تلویزیون ایران خوب نیست

به گفته بهروز پناهنده همسر شهره سلطانی درباره حال جسمی این بازیگر گفت: حدود یک ماه پیش خانم سلطانی یکباره دچار ورم غیرعادی صورت شد، طوری که تکلم برایش مشکل شده بود. با شروع این تغییر ظاهری بلافاصله به بیمارستان مراجعه کردیم.

ابتدا تشخیص دکترها بر حساسیت بود اما بعد از مصرف دارو هیچ نشانی از بهبودی حاصل نشد تا اینکه دستور آزمایش دادند.

اول مهرماه جواب آزمایش‌ها آمد که به تشخیص دکتر تکرار یکی از آزمایش‌ها ضروری است. وی افزود: اگرچه پزشکان فعلا جواب قطعی درباره منشاء بیماری ندادند، اما طبق صحبت پزشکان متأسفانه DNA ایشان دچار آسیب شده و در نتیجه یک باره بدن به افت ویتامین‌، آهن و کلسیم دچار شده است.

این روزها ایشان تحت درمان است و پزشک با تزریق ویتامین و مکمل‌ها به خون سعی دارد بدن او را به حالت تعادل درآورد. هنوز دلیل قطعی برای این بیماری اعلام نشده، اما هوای آلوده و استرس را عامل ایجاد این شرایط دانسته‌اند.

همسر این بازیگر که با رسانه‌ای کردن این مسأله در ابتدا مخالف بود، گفت: تمایلی ندارم انتشار این خبر حاشیه‌ساز باشد، اما از طرفی انرژی مردم و دوستان در بهبودی بیماری ایشان بی‌تأثیر نیست.

امیدوارم با دعای مردم شهره سلطانی هرچه سریعتر سلامتی خود را بدست آورد و بتواند فعالیت‌هایش را آغاز کند.

او در فیلم‌های سینمایی «آدم برفی»، «حس پنهان» و «قرمز» حضور داشته است.

حال بازیگر زن جوان شناخته شده سینما و تلویزیون ایران خوب نیست

 

پاسخ دهید