87

کلینیک پوست ، مو و زیبایی در اصفهان

کلینیک تخصصی باران با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

تنوع خدمات ارائه شده در این کلینیک به شرح زیر میباشد.

استفاده از تجهیزات مدرن و به روز

تشخیص و درمان انواع بیماریهای پوست و مو وناخن توسط 6 متخصص پوست

انجام خدمات لیزری نظیر لیزر موهای زائدوعروق سطحی ولک وچین و چروک وجوانسازی

مشاوره وعمل جراحی های پلاستیک وترمیمی توسط متخصص جراحی پلاستیک

عمل پیوند مو توسط متخصصین پوست ومو

پاکسازی پوست با پلینگ ویا دستگاه میکرودرم

تزریق مواد پرکننده استاندارد برای حجم دهی صورت ،لب و اصلاح چین و چروک پوست

لایپوفیلینگ(تزریق چربی از خود بیمارجهت ترمیم چین و چروکهای صورت)

لیپوماتیک جهت اصلاح چاقی موضعی

اعمال جراحی تخصصی پوست که توسط متخصصین پوست در کلینیک انجام می شود

انجام عمل لاغری موضعی اصفهان

امروزه دغدغه اکثرمردم به خصوص خانم ها تناسب اندام است.

چاقی های موضعی بیشتر در افراد با سنین بالا دیده میشود ولی حتی در سنین 13 یا 14 سالگی هم وجود دارد.چاقی موضعی نمی تواند ارثی باشد زیرا چاقی موضعی با خوردن و زیاده روی در غذاهای با کالری بیشتر از نیاز بدنمان بوجود می آید.

برای رسیدن به اندام متناسب و مورد نظر خود با رژیم گرفتن و سخت ورزش کردن ممکن است امکان پذیر نباشد. با ورزش کردن و رژیم گرفتن شاید لاغرتر شوید ولی در بیشتر موارد چربی های اطراف شکم و پهلو از بین نمی رود.امروزه شما می توانید از روش های جدید برای رسیدن به اندام متناسب استفاده کنید.

برای انجام یکی روش های لاغری موضعی برای لاغر شدن شکم، پهلو،ران و… می توانید به کلینیک لاغری در اصفهان مراجعه نمایید.

برای انجام عمل لاغری موضعی اصفهان روش های مختلفی وجود دارد مثل لیپوماتیک، RF cavition، لیزر لیپولیز، لیزر کم توان

کلینیک باران لاغری موضعی را با روش های گفته شده انجام میدهد.

RF cavition از جدیدترین روش ها برای تناسب اندام می باشد.

لاغری موضعی اصفهان

لاغری موضعی اصفهان

 

انجام عمل لیپوساکشن اصفهان

لیپوماتیک که از روش های جدید لیپوساکشن است، دستگاهی است که به شکل بی خطر چربی های شکم، پهلو و… را ازبین میبرد و همچنین توسط سازمان غذا ودارو مورد تایید قرار  گرفته است.

با دستگاه لیپوماتیک سلول های چربی ابتدا شکسته می شود و سپس ذرات ریز چربی بیرون کشیده می شود.

لیپوماتیک

لیپوساکشن اصفهان

 

انجام کاشت موی طبیعی در اصفهان

ظاهر زیبا برای هر کسی مهم است و امروزه ریزش موی ارثی بسیار شایع است و مطمئنا افراد شامپوها و روش های مختلفی را برای ریزش مو امتحان کرده اند و 90 یا حتی صددرصد آنها جواب نمی گیرند.

امروزه که علم پزشکی پیشرفت های زیادی داشته و افراد دیگر نگران زیبایی ظاهر خود یا نگران کم پشت بودن موهایشان نیستند زیرا افراد می توانند برای مشکل کم پشتی موهایشان از روش های کاشت مو طبیعی استفاده کنند.

کلینیک باران یک مرکز کاشت مو اصفهان است که شما می توانید برای کاشت مو به این مرکز مراجعه نمایید.

کاشت مو طبیعی در اصفهان

 کاشت مو اصفهان

 

لیزر موهای زائد اصفهان

در گذشته افراد برای از بین بردن مو های زائد از روش های وقتگیر و خسته کننده استفاده می کردند که اغلب دردناک هستند و اثر طولانی مدت هم نداشتند و همچنین با این روش ها موهای زائد کاملا از بین نمی رفت یا در کاهش رشد موها هم تاثیری نداشت.

امروزه دستگاههایی برای از بین بردن موهای زائد ساخته شده که با لیزر موهای زائد دیگر افراد از روش های سنتی و رایج استفاده نمی کنند و وقت گیر و خسته کننده هم نیستند.

امروزه افراد زیادی مایل به استفاده از لیزر موهای زائد هستند وهروزه به تعداد آنها افزوده می شود. نتیجه لیزر در افراد مختلف متفاوت است نتیجه بهتر را افرادی می گیرند که پوست روشن با موهای ضخیم و سیاه دارند.

بیشتر مواقع 3 تا 5 جلسه لیزر 30 تا 70 درصد موهای زائد را از بین می برد و لی با بیشتر شدن جلسات لیزر تا 90 درصد موها کاهش می یابد.

دستگاه الکساندرایت از دستگاههای لیزر موهای زائد اصفهان است که براساس رنگ پوست ایرانی ها بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد در ایران است.

جوان سازی پوست در اصفهان

روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن برای جوانسازی پوست در اصفهان استفاده می شود. روش میکرودرم ابریژن یک روش کاملا بی عارضه است و برای افراد با رنگ پوست های مختلف حتی بسیار تیره هم به کار برده می شود.

میکرودرم ابریژن برای مشککلاتی از قبیل رفع جای جوش، جوانسازی پوست، لک های پیری یا کبدی،  لک های حاملگی، جای جوش (اسکار) آبله مرغان، کوچک کردن منافذ پوستی،  تمیز کردن پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه، درمان ترک های پوستی و  چروک گردن استفاده می شود.

شما برای اطلاع از چگونگی انجام جوانسازی پوست در اصفهان با روش میکرودرم و مراقبت های بعد از انجام میکرودرم به سایت باران لیزر مراجعه کنید.

جوانسازی پوست در اصفهان

 جوانسازی پوست در اصفهان

 

تزریق بوتاکس اصفهان

بوتاکس یکی از قویترین سم هاست که امروزه از آن برای زیباسازی بدن به خصوص صورت استفاده می شود به صورتی که در حال حاضر شایعترین روش زیباسازی، تزریق بوتاکس است.

با بوتاکس اصفهان که در کلینیک باران اصفهان انجام می شود چین و چروک های صورت که در اثر حرکات عواطفی و احساسی بوجود می آید از بین می رود.

مناسبترین جایی که تزریق بوتاکس انجام می شود پیشانی است که خطوط بین دو ابرو که خط اخم گفته می شود و خطوط روی پیشانی را از بین می برد.

بوتاکس در افرادی که پوست ضخیم با چین چروک های عمیق دارند تاثیر چندان مطلوبی ندارد.

بوتاکس در اصفهان

بوتاکس اصفهان

 

انجام هایفوتراپی

هایفو تراپی در واقع همان سفت کردن پوست و جلوگیری از افتادگی پوست در ناحیه صورت و گردن است. این روش یک روش غیر جراحی است و عوارض کشیدن پوست که در چند سال اخیر به کار برده میشد را ندارد.

انجام یک جلسه هایفوتراپی برای مدت یکسال تا یکسال و نیم کافی است مگر در کسانی که پوست ضخیم دارند. آنها تکرار هایفوتراپی را زودتر باید انجام دهند.

هایفوتراپی

هایفو تراپی 

 

 

تلفن تماس:03136637466

آدرس:خ شیخ صدوق شمالی-ابتدای شیخ مفید-کلینیک تخصصی پوست و مو باران

ایمیل:info@baranlaser.ir

baranlaser.ir

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید