119
محل تبلیغ شما
119
محل تبلیغ شما

 

1

 

چکامه چمن ماه بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگر از بازیگران زنی است که طی این چند روز کشف حجاب کرده است و تصاویر بی حجاب خود را در صفحات اجتماعی اش منتشر کرده است.

ساعاتی نگذشت که کاربران اینستاگرام نسبت به این اقدام چکامه چمن ماه کامنت های فراوانی را ثبت نمودند تا جایی که وی همه این تصاویر را که منتشر نمود از صفحه اش حذف کرد.

2

 

چکامه چمن ماه این روزها در خارج از کشور حضور دارد و خبر حضور او در یک سریال در شبکه ماهواره ی gem به همراه بهروز وثوق و صدف طاهریان که او هم چند روز پیش اقدام به کشف حجاب نمود منتشر شده است

3

 

خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر ساخت سریال ترکیه و حضور بازیگران ایرانی به گوش رسید تا اینکه این خبر به واقعیت تبدیل شد.

دو سریال «آبی عشق» و «منو تنها نذار» با بازی چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان این روزها از شبکه ترکیه‌ای پخش می‌شود. آن چیزی که از این سریال‌ها مشخص شده به تصویر کشیدن بی‌بند و باری شدید است تا از این طریق به اهدافی که نتواستند در داخل ان راعملیاتی کنند در خارج بتوانند به سرانجام برسانند.

4

گفته می‌شود این اولین سریال کشف حجابی بعد از انقلاب است که این تعداد بازیگر ایرانی در آن حضور دارند.

آنچه مسلم است حمایت جم تی وی از این دو سریال است.شبکه ای که قبل تر با پخش فیلمها سریالها وموزیکهای لس آنجلسی بی حیایی را کلید زده و ارزشهای اسلامی ایرانی را نشانه گرفته است.

چکامه چمن ماه متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در شیراز می باشد و بازیگری را از سال ۷۷ شروع نمود و آخرین اثر وی در سینما حضور در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من (۹۳) بوده است

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید