4
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های آرایش موها

برو بریم »
سیر تا پیاز کراتین مو

سیر تا پیاز کراتین مو

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل ...

کاشت موی طبیعی اصفهان

بیشتر از 50 درصد مردان در سن 50 سالگی ریزش مو را تجربه می کنند در بعضی هم ریزش مو از 20 یا 30 سالگی شروع می شود.

موی سر یکی از تاثیرگذارترین موارد، در زیبایی ظاهری افراد است. و همچنین برای مردان هم داشتن موهایی زیبا که ظاهر آنها را زیبا می کند بسیار مهم است.

در اکثر مردان داشتن موی پر پشت و زیبا اعتماد به نفس و روحیه ای عالی به آنها می بخشد. درواقع افرادی که موهای کم پشتی دارند ویا در قسمت طاس سر خود مو  ندارند می گویند برای حضور در جامعه از اعتماد به نفس ضعیفی برخوردارند.

ریزش مو بیشتر ارثی می باشد که راههای درمان مختلفی برای آن انجام می شود ولی این راهها موقتی بوده و شاید زمانی موثر است که همیشه درمان ادامه پیدا کند.

امروزه با به وجود آمدن انواع روش های مطمئن کاشت موی طبیعی شاید بیشتر یا همه مردان نگران ریزش موهای خود یا طاسی سر نیستند.

مراکز کاشت موی بسیاری وجود دارد و چیزی که اینجا مهم است این است که به مراکزی مراجعه کنید که مطمئن باشد و بهترین کاشت مو را برای شما انجام دهد.

مرکز کاشت مو اصفهان باران لیزر یکی از مراکز کاشت مو طبیعی است.

مرکز کاشت موی باران لیزر عمل پیوند موی طبیعی را با یک عمل سرپایی ، بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام می دهد که در حین عمل فرد هیچگونه دردی احساس نمی کند. بلافاصله بعد از کاشت موی طبیعی یک پانسمان روی سر گذاشته می شود که بعد از بیست و چهار ساعت بیمار می تواند پانسمان را بردارد و استحمام کند.

موهای کاشته شده دو تا سه هفته بعد از کاشت کمی رشد می کند. به گونه ای که فرد موهای رشد کرده را می تواند ببیند و بعد از آن موها دوباره شروع به ریزش می کند و از اوایل ماه چهارم رشد موها مجددا شروع می شود وبرای همیشه باقی می ماند. در کل بیمار می تواند بعد از شش تا نه ماه اثر واقعی کاشت موی خود را ببیند.

عمل کاشت موی طبیعی اصفهان در اصل به این صورت است که موهای پشت سر را به قسمت جلوی سر یا جایی که مو ندارد انتقال می دهند.

روش های کاشت موی طبیعی با روش های مختلفی انجام می شود.

1-روش غیر جراحی یا Fit

2-روش جراحی یا Fut

3-روش ترکیبی

در روش Fut مقدار کمی از موهای پشت سر یا جایی از سر که قرار است از آن پیوند گرفته شود جدا می شود و با بزرگنمایی میکروسکوپ، گرافت هایی ایجاد می شود. سپس گرافت ها در برش های ریز  ناحیه ریزش مو در توزیعی که شبیه رشد موی طبیعی فرد است، قرار داده می شوند.

در روش Fit موی سر کاملا کوتاه می شود و سپس توسط دستگاههای مخصوص و ظریفی موها از پشت سر و به صورت دانه دانه فولیکولها برداشته و به قسمت طاس و کم پشت سر انتقال داده می شود.

روش ترکیبی برای افرادی است که میزان طاسی آنها بسیار زیاد است. که در اینجا ابتدا از روش Fut و سپس از Fit استفاده می کنند. که هر دو روش به طور همزمان در یک روز یا چند روز بعد از Fut انجام می شود.

کاشت مو اصفهان

 

 

 

عمل کاشت مو طبیعی را  همه مردانی که طاسی دارند و   همه خانهایی که دچار ریزش مو ارثی هستند و یا در اثر سوختگی، تصادف و یا اثر بخیه موی سرشان نروییده می توانند انجام دهند.

سن افراد در کاشت مو محدودیت خاصی ندارد و برای همه می تواند انجام شود. اما سن سی سال را می اون برای ان در نظر گرفت. افراد زیر بیست و پنج سال بهتر است که عمل پیوند مو را انجام ندهند.

بهترین زمان کاشت مو موقعی است که ریزش مو متوقف شده باشد.

کاشت مو

 

تخصصی باران یک مرکز کاشت مواصفهان است که پیوند مو برای داوطلبان را می تواند به بهترین نحو انجام دهد.

تلفن تماس:03136637466

آدرس:خ شیخ صدوق شمالی-ابتدای شیخ مفید-کلینیک تخصصی پوست و مو باران

ایمیل:info@baranlaser.ir

Baranlaser.ir

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید